צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

מגנטים למקרר מדפיסים לצורך פרסום ושיווק של עסקים מתחומים רבים. חברות ניקיון הם דוגמא מצוינת לעסק שמשתמש בהדפסת מגנטים כמקור עיקרתי לפרסום העסק וצבירת לקוחות חדשים.

מגנטים למקרר מחלקים לרוב על גבי דלתות של בתים ודירות, ורוב האנשים אוהבים לשמור מגנטים על המקרר בביתם, הם משמשים אותם להצמדת פתקים, תמונות וציורים על גבי המקרר וגם נשמרים לצורך יצירת קשר עם בית העסק יום אחד כאשר יזדקקו לשירותיו. לכן, מגנטים למקרר מהווים פרסום יעיל במיוחד לאורך זמן, כאשר הלקוחות שמקבלים את המגנטים יכולים לפנות אל בית העסק גם כאשר עובר זמן רב לאחר קבלת המגנטים בביתם.

מגנטים המפרסמים שירותי ניסיון אפשר לחלק לא רק על גבי דלתות אלא על מגוון רחב של משטחי מתכת אליהם המגנטים יכולים להיצמד – למשל על גבי דלתות של מעליות, דלתות של כניסה לבניין, תיבות דואר ממתכת ועוד. היו יצירתיים והצמידו מגנטים בכל משטח מתכת שיתאים למטרה, הרי מגנטים בשונה ממדבקות אינם יוצרים נזק וניתן להסירם בקלות, לכן אין לחשוש לפרסם במקומות רבים באמצעות מגנטים.

הדפסת מגנטים למקרר מבוצעת לרוב בהדפסה צבעונית שמאפשרת יצירת גרפיקה מרהיבה שתלכוד את העין ותציג את החברה באופן מקצועי. את אותם מגנטים שמפרסמים שירותי ניקיון כדאי לעצב בצבעים שאינטואיטיבית מתקשרים לעולם הניקיון – לבן, תכלת וכחול, וניתן אך לשלב בהם תמונות ואילוסטרציות שונות שיקשרו את הפרסום באופן ויזואלי לנושא, וימשכו את העין המתבוננת לפרסום עצמו.

על גבי המגנטים כדאי לרשום את שם החברה או שמות המנקים (במידה ומדובר באנשים פרטיים), לפרט את מגוון השירותים המוצעים וכמובן לציין נקודות חשובות שמדגישות את היתרונות הבולטים שלכם – שירות אישי, אמינות, מחירים טובים, שימוש בחומרים איכותיים (או למשל אפשרות לניקיון בחומרים אקולוגיים בלבד – יתרון משמעותי שיבדיל אתכם מהמתחרים), זמינות בכל ימי השבוע וכו'. חשבו על נקודות זכות שיש לבית העסק שלכם להציע שלא כל אחד מציע, והפכו אותם ליתרונות בולטים על גבי המגנטים שיגרמו ללקוחות פוטנציאליים להזמין מכם ולא ממתחריכם.

פרסום באמצעות מגנטים למקרר יעיל במיוחד שכן זהו פרסום שנמשך לאורך זמן רב, ובשונה מפרסום באמצעות פליירים מגנטים לא מושלכים לפח אלא נשמרים בבית הלקוח ומאפשרים לו ליצור עמכם קשר גם בעתיד. מגנטים לפרסום שירותי ניקיון יעילים במיוחד ויכולים להחליף את הדפסת פליירים שכן לרוב התוכן הפרסומי הינו קצר ותמציתי ומספיק על מנת להיכנס בעיצוב של מגנטים בגודל סטנדרטי.

דילוג לתוכן