צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

כל סוג של אירוע הוא תוצר של פרי דמיונכם – האווירה, הטאץ' והלוק שאתם רוצים ליצור. בכל אירוע יש טון וגוון אינדיווידואלי משלו, ולכל מקום יש אווירה, סגנון וצבע ייחודיים. לכן אירוע שנערך במדבר, בצפון הירוק, בשקיעה או בזריחה – יהיה שונה בתכליתו מאירוע שיתקיים באולם בלב תל אביב.

אם אתם רוצים אירוע מיוחד ולא קונבנציונלי המתובל בטאץ' הייחודי שלכם, דעו שהכל אפשרי וניתן לעשייה. רעיון אישי ומקורי ללא ספק יוצר אווירה מיוחדת ובלתי נשכחת.

אירועים יכולים להיות קלאסיים, משפחתיים, שאנטיים או אוריינטליים. למשל כדי ליצור אווירה אלגנטית, הדבר הנכון לעשות הוא לחפש להקה טובה או זמרת שיודעים להשתלב בשיחות הקהל, לא לרעוש מדי, ולמשוך תשומת לב עדינה בטאץ' הייחודי ובמינון הנכון באירוע. אירועים עם קבלת פנים יוצרים נופח אלגנט ויוקרתי, כשברקע מנגנת להקה והאנשים מסתובבים עם שמפניה וכוס ויסקי ביד, ומתענגים מקולה של הזמרת ומצליליה הענוגים של הלהקה.

אם באירוע שלכם יש להקה, כדאי שתופיע כבר בקבלת הפנים ולאחר מכן תמשיך עם הופעה אקסטרימית ותעבור לריקודים. אפשר לשקול להביא גם דיג'יי, שירקיד את הקהל לפי מיטב הסגנונות האטרקטיביים כיום. יש הבדל משמעותי מאוד בין שלל הבחירות, וזה עשוי להשפיע רבות על מהלך האירוע והאנרגיות שבו.

ההחלטה היא שלכם: האם יש שירים ששייכים רק לכם ותרצו להשמיע אותם? האם יש ריקוד עם כוריאוגרפיה מיוחדת שחשוב לכם לבצע? חשוב לסכם עם ההרכב המוזיקלי אם אתם רוצים שהוא יאלתר, או שאתם מעדיפים לסכם את הכל מראש.
כשמתכננים אירוע, חשוב לקחת בחשבון את כל האלמנטים המוזיקליים, התכנון והעריכה.

השלבים באירוע חתונה:

  • שלב הפתיחה: להקה המורכבת מארבעה נגנים מנגנת מוזיקת רקע נעימה ואלגנטית.
  • טקס הצעידה לחופה: אפשר לשלב אורגן, עוגב או שיר ספציפי של הזוג.
  • שבירת הכוס: חשוב לבחור שיר ייחודי שיבליט את אהבתכם ואת המסר שאתם רוצים להעביר.
  • שיר חתן וכלה – הריקוד: שיר סלואו רומנטי, שאפשר לשלב עם סקסופון אינסטרומנטלי ומרגש.

יש המון סגנונות ואמנים מיוחדים שיכולים לעזור לכם לבחור מה הקונספט שאתם תרצו להעביר לקהל ולעצמכם. הדבר נכון לא רק לחתונות, כי אם גם לאירוע בר מצווה, אירוע עסקי, אירוע השקת מוצר, קד"מ, רווחה – כל אירוע והטאץ' המוזיקלי שלו.

לסיכום:

לאחר הפגישה של הלקוח (הזוג המאורס, חתן בר המצווה, מנהלת משאבי האנוש וכו') עם חברת ההפקות, על החברה לחוש ולהבין את הלקוח ועל איזה סוג אירוע וקהל מדובר. כל אירוע והנגיעה האישית והסובייקטיבית שלו, למשל: אם מדובר באירוע אלגנטי מכובד, אפשר לצרף כנריות וסקסופוניסט לריגוש; אם מדובר במסיבה, רצוי שיהיה תקליטן טוב שמבין את רוח הקהל ויידע "לקרוא" (מינוח משפת הדיג'יים) אותו נכון.

לעתים יש באירועים שינויים בשל מצב הרוח של הקהל והדינמיות של האירוע. כדי לענות על ציפיותיו של הקהל ושל הלקוח גם ברגעים כאלה, תמיד רצוי שתהיה לתקליטן או לאמן גם אופציה למוזיקה לא מיינסטרימית.

דילוג לתוכן