צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מקומות לחתונה בחורף - לבחור בקלות

כיום ניתן למצוא אינסוף מקומות לחתונה בחורף וההיצע הגדול עלול לבלבל אותך. פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" גיבש עבורך מספר מקומות לחתונה בחורף שיעשו לך סדר בבלגן ויעזרו לך להבין טוב יותר איזה סוג חתונה עדיפה לך מבחינת תקציב, מיקום, שירות וגודל האירוע. המבחר הגדול מבטיח לך אירוע בדיוק כמו שדמיינת ואף יותר…

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

כל המקומות לחתונה בחורף בפורטל אחד!

חתונת חורף. איזה כיף. בניגוד לדעה הרווחת (והמוטעית לדעתנו) על חתונות המתקיימות בקיץ, חתונה בחורף יכולה להיות מדהימה לא פחות מאחותה החמימה! רוצה לדעת יותר? בבקשה.

היתרונות במקום לחתונה בחורף

כן כן, ישנם יתרונות משמעותיים בחתונת חורף. חלק מהם כלכליים (וזה בסדר גמור כי חתונה זו ההשקעה הראשונה לזוג צעיר) וחלק מהם קשורים יותר לאווירה אבל כולם מעידים על כך שחתונה בחורף יכולה להיות קסומה יותר מהמקבילה שלה בקיץ.

  • שפע מקומות לחתונה בחורף
    הרבה יותר קל להתחתן בחורף. אמנם אין הפינוקים של גני אירועים פתוחים וחופה מתחת לכיפת השמיים, אבל חוץ מזה כל התאריכים מאיזור סוף אוקטובר ועד סוף מרץ בדרך כלל יהיו פתוחים עבורך ויאפשרו לך גמישות נהדרת בבחירת תאריך החתונה שלך.
  • תעריפים זולים יותר
    מכיוון שאין הרבה אירועים יחסית לעונת הקיץ, כלל הספקים (צלמים, די ג'ייז, מתנפחים, זוהרים וכל מה שרק אפשר לחשוב עליו) מורידים מחירים ונאבקים על כל לקוח וכאן אפשר להרוויח ובענק. הפערים במחירים יכולים להגיע ל-25%(!!!) מהמחיר המקביל בקיץ, דבר שמאפשר לך לתכנן חתונה מפוארת יותר בתקציב קטן יותר.
  • הביגוד
    חתונות חורף יאפשרו לכלה ליהנות משמלה ארוכה יותר ומאפשרויות עיצוב נרחבות יותר והחתן יהנה מאוויר לנשימה מתחת לכל שכבות חליפות החתן שלו.
  • התפאורה
    נכון, יש פחות דינמיות בימי הצילום בחורף אבל התפאורה המתקבלת בעונה הזו שווה את זה. צילום על הים הסוער יחד עם עננים רחוקים בשקיעה יכולים להפוך לסט תמונות מטריפות, כאילו נלקחו מהאגדות.
  • חופה מוקדמת
    אפשר להודות על האמת, טקס החופה רלוונטי יותר לחוג הקרוב שלך ופחות למעגלים הרחוקים יותר. מקומות לחתונה בחורף יאפשרו לך לקיים טקס חופה מוקדם (בזכות שעון החורף) ולעבור לחגיגה האמיתית שכולם מצפים לה.
  • האוכל
    תפריט חורף הוא בהכרח התפריט הטעים יותר. אין כמו להתפנק בקדירה חמה או מרק רותח ומנחם ביום קריר.

פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" מנוסה מאוד בתחום מקומות לחתונה בחורף וליקט עבורך מקומות קסומים ומפוארים שיעניקו לך ולאורחים שלך חווית חתונה מהסרטים. כל המקומות המומלצים כאן עברו סינון קפדני ועומדים בסטנדרטים מחמירים בנושא השירות, האוכל, העיצוב והחדשנות.

כדי לעזור לך לבחור את המקום המתאים לך, נשמח להעניק לך שיחת הכוונה וייעוץ שתענה על כל השאלות שלך ותסדר לך חתונה חורפית מהאגדות.

דילוג לתוכן