צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים עם גן - לבחור בקלות

פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" יודע כמה זה קשה למצוא אולמות אירועים עם גן איכותיים ומומלצים ולכן גיבש רשימה מפורטת של מיטב אולמות אירועים עם גן כדי לחסוך לך זמן יקר וחיפושים מיותרים. בנוסף, פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" מציע לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם כדי למצוא את אולם האירועים המדויק ביותר עבורך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

ליהנות מכל העולמות עם אולמות אירועים עם גן

התלבטת בין אולם אירועים לגן אירועים? פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" מצא את הפתרון המושלם עבורך! אולמות אירועים ראו את התפתחות גני האירועים קורית להם מול העיניים והחליטו לזרום עם הטרנד ולאפשר לחוגגים חוויה של אולם אירועים עם גן כך שהם מרוויחים מכאן ומכאן!

אולמות אירועים עם גן בכל רחבי הארץ

אולמות אירועים עם גן נוצרו בשנים האחרונות כדי להעניק מענה לזוגות אשר מעדיפים קבלת פנים וחופה בגן אך ליהנות מהחגיגה במקום סגור. בנוסף, גני אירועים בדרך כלל לא פועלים בעונת החורף ולכן זוגות שבחרו להתחתן בעונה זו לא ייהנו מהאופציה הזו וחבל. החורפים הישראליים (לצערנו) אינם מלאים בימי גשם וניתן לערוך חופות ואפילו אירועים מלאים בגני אירועים בעונה זו. אולם אירועים עם גן מעניק לך את האפשרות ליהנות מהדבר הכי מבוקש באירוע – דינמיות. בהתאם ליום, ניתן להחליט איפה יתקיים האירוע, בגן או באולם וכך לנצל את שני העולמות לטובתך.

איך לבחור אולם אירועים עם גן?

אולמות אירועים עם גן, בדומה לשאר סוגי מתחמי האירועים קיימים בשפע ומציעים שלל הטבות והנחות מפתות שעלולות לגרום לבלבול בקרב בעלי האירוע. כדי לעזור לך להגיע לאולם אירועים המתאים לך גיבשנו עבורך מספר טיפים שיוכלו לשמש אותך בחיפושים אחרי האולם הרלוונטי לך:

  • מוניטין אולם האירועים
    אולמות אירועים חדשים קמים מדי חודש ויחד איתם מגיעות חבילות אשר מציעות אירועים יוקרתיים במחירים נמוכים יחסית. זו יכולה להיות עסקה מצוינת אך מצד שני זה סוג של הימור מכיוון שהאולם חדש ואין לו עדיין ביקורות ולקוחות עבר. כדי להבין אם האולם שווה את ההימור כדאי לכתוב בגוגל את שמות בעלי התפקידים הבכירים בו ולהבין מה הניסיון שלהם בתחום. אולם ותיק אולי לא יפנק אותך בהטבות משמעותיות, אבל בהחלט ידע לגרום לאירוע שלך לתקתק ויפיק ממנו את המיטב.
  • תקציב אירוע
    קל מאוד ללכת לאיבוד כשזה נוגע לתכנון אירוע. סוגי האולמות, הגימיקים ושלל הפיתויים הקיימים בתחום זה יכולים לגרום לך להוציא הרבה מעבר למה שציפית ולכן פורטל מקומות מיוחדים לאירועים ממליץ לך לגבש מחיר למנה. הנוסחה היא פשוטה: כמות משתתפים כפול מתנה מינימלית לזוג אורחים (350 ₪ לחתונה, 250 ₪ לבר מצווה\ברית). הסכום שיתקבל יעזור לך לפלטר את שלל אולמות האירועים ושאר הספקים.
  • עונות השנה
    אירוע חתונה בקיץ יהיה יקר משמעותית מאירוע חתונה חורף (לעיתים ב-25%!) ולכן לעונות השנה יש השפעה מכרעת על בחירה בין אולמות אירועים עם גן. בהמשך ישיר למה שכתבנו, החורף הישראלי לא שופע ימים גשומים ולכן מומלץ לבדוק היתכנות של אירוע בעונה זו.

יש לך שאלות נוספות? פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" מזמין אותך ליצור קשר ולקבל ייעוץ והכוונה בחינם! עד שנמצא יחד את האולם שיהפוך את האירוע שלך לכל מה שחלמת עליו.

דילוג לתוכן