צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מקום לאירוע חברה - לבחור בקלות

אירוע חברה הוא חגיגת הדגל של כל חברה והיום ניתן לראות הפקות מקצועיות שמתחילות להיראות ממש כמו חתונות! באירועים מסוג זה חשוב להשאיר רושם עז על העובדים ולגרום להם להבין שהם מסמר הערב וכל האירוע נערך לכבודם. פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" קיבץ עבורך מספר מקומות לאירועי חברה שהעובדים שלך ידברו עליהם בכל פינות הקפה במשרד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

הדרך לבחירת מקום לאירוע חברה מתחילה כאן!

אירוע חברה הוא מרגש כמו יום הולדת. לדעתנו הוא באמת כזה. אירוע חברה הוא הזמן בו החברה מודה לעובדים שלה ומזמינה אותם לערב מלא בחוויות, כיף ושמחה. באירועים מסוג זה הנראות חשובה מאוד מכיוון שאלו הפנים של החברה והאירוע צריך לגרום לעובדים להרגיש שהם חשובים ומוערכים כדי שיתמלאו גאווה בעבודה שלהם ובחברה עצמה. אירוע חברה ניתן לקיים באינספור מקומות כגון מסעדות עם חדר פרטי רק לכם ולעובדים, לופטים, אולמות אירועים קטנים ועוד. בחירת מקום לאירוע חברה צריכה להיות מדויקת כדי שהמקום יוכל לענות על מספר קריטריונים קריטיים להצלחת האירוע: לוקשיין, אוכל טוב, צוות הפקה מקצועי ותוכן.

מקומות לאירוע חברה יש המון, אבל איך בוחרים?!

הקריטריונים האלה לבחירת מקום לאירוע חברה נראים טריוויאליים, אבל כאשר מפרקים אותם לגורמים אפשר להבין לעומק כמה כל אחד מהם חשוב להצלחת הערב.

  • לוקיישן
    בחירת המיקום חשובה מכיוון שהעובדים צריכים לסיים את יום העבודה, להגיע הביתה ואז לחזור לאירוע כמה שיותר רעננים על מנת ליהנות בו כמה שיותר. בין אם תבחרו לקיים את אירוע החברה באולם כנסים גדול ובין אם תחליטו לשכור אולם אירועים קטן למטרה זו – ההמלצה החשובה של פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" היא לבחור מקום אשר יהיה קרוב ככל הניתן למקום העבודה. הסיבה היא פשוטה – העובדים מכירים את האזור, ידעו איך להגיע אליו ולהתמצא בו. כך ניתן לחסוך הסברים מיותרים ובלבול בהגעה לאירוע.
  • אוכל טוב
    ביום של אירוע, וזה יכול להיות כל אירוע, בדרך כלל משאירים הרבה מקום בבטן כי "יש אירוע בערב" ולכן העובדים שלך יגיעו עם תיאבון מוגבר וציפייה ליהנות מאוכל טוב שישביע אותם וישכנע אותם שמקום העבודה חשב עליהם ופינק אותם.
  • צוות הפקה מקצועי
    ההצלחה של הערב תלויה בדבר אחד והוא ההפקה. צוות מיומן שחי ונושם אירועים ידע לנהל את האירוע ביד רמה, לפתור תקלות ולעשות את הכל עם חיוך ענק. הכימיה בינך לבין הצוות חייבת להיות לא פחות ממעולה כדי שהערב יזרום בצורה הטובה ביותר כשהעובדים שלך לא ידעו מאומה על מה שקורה מאחורי הקלעים.
  • תוכן
    ליבת האירוע. כל הפרמטרים שכתבנו למעלה משרתים אך ורק מטרה אחת והיא תוכן האירוע. כשהעובדים יגיעו לאירוע החברה הם יצפו לסיפור, עלילה, סדר קוהרנטי של דברים אשר בסופם יתקיים קתרזיס כלשהו שיגרום להם להבין את מטרת הערב והאירוע בכלליותו. זה יכול להיות הצגת תכנית שנתית, טקס מצטיינים או חגיגת סוף שנה. זה לא באמת משנה העיקר שהאורחים יבינו שיש התחלה, אמצע וסוף לאירוע.

פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" מזמין אותך לשיחת ייעוץ חינם במהלכה ננתח את הצרכים שלך ונמצא יחד מקום לאירוע חברה שיהיה תפור בדיוק לסגנון החברה שלך ויהפוך את הערב לשיחת היום למחרת האירוע.

דילוג לתוכן