צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

חתונה בטבע מספקת אווירה ייחודית ושונה לאורחים, ובמקום עוד אירוע רגיל, ניתן להפיק חתונה קטנה ומיוחדת במינה אותה האורחים שלכם לא ישכחו הרבה זמן. כדי להפיק אירועים בטבע מומלץ לעיין בפורטל מקצועי העוסק בתחום ומציע בין השאר גם מידע מקיף ומגוון על מקומות מיוחדים לחתונות בטבע. עליכם לזכור כי אירוע בטבע דורש היערכות מראש, יש לתאם בין ספקים שונים, וחשוב לבחור מקום מיוחד ונגיש בו ניתן לקיים את החתונה, בעזרת הפורטל תוכלו לאתר אנשי מקצוע וחברות מנוסות בתחום.

מיקום מנצח

כאמור, כדי לבחור מקום נוח ויפה לחתונה בטבע מומלץ לפנות לאנשי מקצוע מנוסים, איש איש בתחומו. הפקת חתונה בטבע דורשת תיאום בין מספר ספקים כגון חברה להשכרת ציוד הגברה ותאורה, חברת קייטרינג, תקליטן, צלם וכו'. ראוי לציין כי אנשי המקצוע המנוסים יכולים לסייע בבחירת מקום מתוך הכרות אישית עם מקומות מיוחדים לאירועים בטבע המתאימים לחתונה קטנה בסגנון כפרי או בכל סגנון אחר.

בעזרת פורטל למקומות מיוחדים ניתן לבחור מקום המתאים למספר המשתתפים באירוע תוך התחשבות בגורמים כמו נגישות, חניה, מזג אוויר, שירותים ואווירה. בישראל יש מאות מקומות לאירועים קטנים ומרגשים בחיק הטבע בהם החוק מתיר לקיים אירועים כמו חתונות ואירועים משפחתיים אחרים. כמו כן, חשוב להחליט על מקום נוח ונגיש המאפשר לאורחים למצוא אותו בקלות.

תכנון לוגיסטי וטכני

כדי להפיק חתונה קטנה בטבע יש לתכנן אותה בקפידה מבחינה לוגיסטית וטכנית, ויש לתאם בין ספקים שונים כדי לדאוג לכל הציוד הנדרש לאירוע. חשוב לוודא כי חברת הקייטרינג מתמחה באירועי טבע וברשותה ציוד מתאים, יש לדאוג לפתרונות הצללה בהתאם למזג האוויר ותנאי השטח (אוהל, צליות וכו'), וחשוב להזמין בזמן מערכת הגברה ותאורה, שירותים ניידים, שולחנות וכסאות, כלי אוכל והגשה, מים, ואין לשכוח כי אחרי האירוע יש לנקות את המקום. לכן, כדי להפיק חתונה כפרית בחיק הטבע חשוב להיערך לכך חודשים מרא, ובחירת המקום הינה קריטית לבחירת אנשי המקצוע השונים, ולהפקת חתונה מוצלחת ומרגשת עם תפאורה מושלמת של הטבע.

דילוג לתוכן