צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

ישנם מקומות המיועדים לצורך הפקת חתונות בים. אחד מהם הוא גן אירועים שונית. המקום נמצא על חוף הים ונחשב לרומנטי ולמושלם ביותר לעריכת חתונות.

אווירה של ים ורומנטיקה

הפקת חתונות בים מתאימה ביותר לגן האירועים שונית. כאן ניתן לחוש את אוויר הים וליהנות מן השקיעה המרהיבה. זהו המקום המתאים במיוחד להפקת חתונה בים, כפי שחלמתם תמיד.

פארק המים שונית

בפארק המים שונית הממוקם בגן האירועים ניתן למצוא בריכת שחייה גדולה, מגלשות מים וג'קוזי. במקום שוכנת לגונה טבעית ויפהפייה המתאימה לכל הפקת חתונות בים באופן רומנטי ומקסים. ניתן לערוך בפארק המים אירועים משפחתיים ועסקיים כאחד, למשל האירוע של אורי אדלסבורג..

הפקת חתונה בים כוללת:

  • שילוב בין אטרקציות בחוף לבין מתחמים שקטים
  • מתן עיסויים וטיפולים מקצועיים לגוף ולנפש
  • קייטרינג מאובזר משובח
  • כ-700 מקומות חנייה לאורחים
  • שירותי מוסיקה
  • רחבת ריקודים מוצלת

חתונה רומנטית

מתחם חוף הים יכול להיחשב למתאים ביותר למעוניינים באפשרות של הפקת חתונות בים. זאת בשל האווירה הרומנטית שניתן רק להעלותה בדמיון. מתחם החוף הוא סגור ושוכן בחוף נווה ים. הוא כולל מפרץ טבעי ויפהפה, שכל כך מתאים להפקת חתונות בים כמו למשל האירוע של חברת פריניב מיצים טבעיים.

עיצוב גן האירועים על פי בחירה אישית

ניתן לעצב לפי בחירה אישית שלכם את רצועת החוף המיועדת להפקת החתונה. עיצוב פני החוף ייעשה על פי תיאום מראש בהתאם לסגנון האירוע, מספר האורחים וכן הלאה.

ההחלטה שלכם לערוך את החתונה בטבע, לחוף הים, היא החשובה בתכנונה כאירוע רומנטי עבורכם. מומלץ מאוד לבדוק את המקום שבחרתם, ולבקש הסברים בנוגע לאפשרויות המוצעות לכם לצורך חגיגת האירוע במקום.

דילוג לתוכן