צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

בעקבות המירוץ המטורף של ההכנות לאירוע שהוא בגדר חלום שמתגשם, את שוכחת לקחת דקה לעצמך, להירגע ולנוח. אז כדי שלא תגיעי לאפיסת כוחות, עצרי למלא מצברים: מלאי אמבטיה חמה בביתך, הזמיני עיסוי מפנק, הקשיבי למוזיקה מרגיעה, עשי אימון כושר או קראי ספר טוב. בחרי מה יעשה לך טוב ולכי על זה, כי מגיע לך!
הכנו בשבילך כמה רעיונות לרגעים הקטנים שימלאו אושר רוגע:

סודות השמן

כולם מצפים ממך שתתקתקי עניינים, תארגני ותכיני, אך לעתים צריך גם לנוח. בחרי לעצמך מרכז ספא מעוצב שבו תוכלי לטבול באמבט עם שמנים ארומתרפיים, ולהפקיד את גופך תחת מסאז'יסטית מוסמכת שתדע בדיוק למה את זקוקה. אחרי החוויה הזו תצאי כמו חדשה, שלא לדבר על שלוות הנפש והקלילות שתרגישי.

אמבטיית הפינוק

חזרת הביתה מהעבודה עם כאבי ראש מכל היום. הכיני לעצמך אמבטיית פינוק אינטימית: מלאי אותה עד השוליים, הכניסי שמנים וסבון, הדליקי נרות ועצמי את העיניים. שטפי מעלייך את כל רגשות הכבדות והלחצים שצברת, והתמסרי למים החמימים. אם יש לך ג'קוזי, מלאי כוס יין אדום ופשוט תתענגי.

טיפוח העור

למה שלא תארגני לעצמך טיפול יופי? כך תוכלי להיראות מדהים גם כשאת עייפה. קבעי תור לקוסמטיקאית הקבועה שלך, למעצב השיער, לפדיקוריסטית, למומחית להסרת שיער או לכל איש מקצוע שאת חפצה לבקר. אין צורך לחכות עד אירוע החתונה כדי להיראות במיטבך. אם תטפחי את עצמך גם לפני האירוע, סיכוייך להיראות בחתונה זוהרת במיוחד גבוהים הרבה יותר.

רואים טבע

אם בזמן האחרון את מרבה לשבת במשרד מלא פלורוסנטים (תאורה) מול המסך ולדבר בטלפון, את חייבת לשנות אווירה. קחי את ארוסך לצפון – הזמינו צימר או השכירו וילה מבודדת ומפנקת, תראו נוף ירוק, טיילו על החוף, קבלו צבע לפנים והביטו בשקיעה. כשתשובו, תוכלי להעריך את מה שיש לך וליהנות מזה.

ארוחה מפנקת

הפסיקי לרגע עם כל הדאגות והמחשבות על אירוע החתונה. עשי לעצמך עצירה במסעדה שאת הכי אוהבת עם האוכל המועדף אלייך, ופשוט הרשי לעצמך להתענג מחדש. לאחר הארוחה כבר תוכלי להמשיך בדיאטה ולחשוב איך תיראי בחתונה.

להיכנס למיטה בצהריים

את סובלת מנדודי שינה, ולעתים תוקפים אותך כאבי ראש, עצבנות ומחשבות? כדאי שתאמצי לעצמך הרגל בריאותי מדהים: שנת צהריים בריאה ואיכותית של התנתקות טוטאלית מהסביבה ומהמחשבות על החתונה. איך יהיה, מה נעשה, איך זה ייראה – דייי! פשוט להירגע.

ניתוק מהעולם

מה דעתך על שעתיים של צפייה בטלוויזיה בכיכוב הגבר השני ההורס בעינייך, כמובן אחרי בעלך לעתיד? צפי בקומדיה, בסרט, בסדרה או בטלנובלה, או קראי ספר חדש שכבר מזמן רצית לקרוא ועוד לא הגעת לכך.

חברה שלא מתחתנת

אם רוב חברותייך מתחתנות, זו בעיה. מצאי לעצמך חברה שאינה קשורה לענייני חתונה ואירועים (אחרת גם היא תדבר איתך על ההכנות, ההתארגנויות והלחצים). חברה כזו תוכל להבין אותך, להרגיעך ולהסב את תשומת לבך מהלחץ ומההתארגנויות. המלצה: לא לדבר הרבה בפלאפון, כי אחרי השיחה יתווסף ללחץ שלך גם כאב ראש ואוזניים.

לקפוץ לקניון

אין כמו לקנות בגדים חדשים, תודי, אין כמו להביט במראה ולאהוב את עצמך. נסי לא להתפתות לקנות שמלה לבנה, כדי שהמדידות לא יזכירו לך את המדידות אצל התופרת לקראת החתונה.

פעילות גופנית

פעילות גופנית מחטבת את הגוף, ועוזרת לשיפור מצב הרוח. אם את מתאמנת באופן קבוע וכעת הלוח זמנים שלך צפוף, תקצי לעצמך בוקר של התעמלות. כך היום שלך ייראה אחרת, וזה יכין את גופך למנת הריקודים בחתונתך.

פעילות אלטרנטיבית

אם את בחורה רוחנית, בחרי לעצמך פעילות רוחנית משחררת. למשל שיעור יוגה יספק לגופך גמישות, ימתן את הלחץ וישחרר את השרירים. אפשר לנקות את הראש גם במדיטציה מדי בוקר, ואפילו להירשם לסדנת יוגת צחוק ולהתגלגל עד שכרון חושים. אפשרות נוספת היא לבקר אצל מטפלת הוליסטית, לעצום את העיניים, להפליג למחוזות אקזוטיים בעזרת דמיון מודרך ולדמיין נופים מדהימים בעולם ואיך שאת הכי רגועה שבהם. התרעננות מובטחת!

מוזיקה טובה

מוזיקה משחררת. שימי ברקע את הלהקה האהובה עלייך, והאזיני במהלך נסיעה, ריצה ושהייה בבית – כמובן שכדאי לך להצטרף לשירה. אפשר גם ללכת להופעה טובה, להמציא מילים, להשתטות ובעיקר ליהנות המון לפני האירוע והחתונה, כי כל רגע הוא מתנה…

לסיכום:

כל יום אנחנו נמצאים במרדף, בטירוף, בעבודה – צריך לבשל, לארגן, להביא, להתקשר… דייי!!! מדי פעם חייבים לנוח, לשלב רגל על רגל ולא לחשוב או לדבר על התחומים שמטרידים אותנו במשך היום. לכן קחי לך רגע עם ספר, מקלחת מפנקת, ארוחה טובה, פעילות גופנית, תספורת טובה, נסיעה לצפון, שופינג או חברה טובה – ושכל העולם ייעצר.

כיום חברות ההפקה שמבצעות את כל ההכנות, הארגונים והבירוקרטיה עבור הזוג המתחתן מפיקות עבורך את חתונת החלומות שלך לפי צרכייך ורצונותייך, בעוד את נהנית מהקשרים האישיים של החברה עם הספקים ומהמחירים הטובים.

דילוג לתוכן