צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

תמיד חשבתי שהחלק של הקינוח בארוחה הוא לא פחות חשוב מהמנה הראשונה והמנה העיקרית. גם אם אכלתי ארוחה דשנה ושבעתי לגמרי, סביר להניח שיישאר לי מקום גם לקינוח. כנראה שזה כמו מה שאומרים – שלנשים יש קיבה נפרדת לקינוחים.
פעמים רבות לאחר ארוחה אנו מרגישים צורך פיזי באכילת משהו מתוק, וכיום מבחר הקינוחים הקיים במסעדות וקונדיטוריות הוא מבלבל ממש. העוגיות והעוגות המעוצבות למיניהן מושכות את העין ולי אישית גורמות לעצור ולבהות בהן בכל פעם שאני עוברת ליד בית קפה או קונדיטוריה.

בעולם הקינוחים יש מקום רב ליצירתיות וחידושים, וכל שף קונדיטור יכול לתת לדמיונו להתפרע ולהפתיע את הסועדים בכל פעם בקינוחים חדשים שיסגרו להם את הארוחה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.
בארץ קיימות מספר קונדיטוריות מוכרות ומובילות, והמחירים – בהתאם. אולם, ניתן למצוא קינוחים שווים גם במבחר בתי קפה ומסעדות פחות מוכרים.

בכל פעם שאני רוצה לקנות עוגה טעימה לשבת, אני עוברת בין מספר קונדיטוריות, חלקן מוכרות וידועות וחלקן פחות, ועורכת השוואת מחירים. מצד אחד, אף אחד לא רוצה לצאת בנזק ללא צורך, ומצד שני – בכל פעם שאני נתקלת בעוגה שעולה ממש מעט כסף, יש לי הרגשה חזקה שיש סיבה לכך. למרות שכדאי וחשוב לחסוך בכסף, לא כדאי גם לוותר על האיכות בשום אופן, שהרי מדובר בבריאות שלנו אחרי הכל.

עבודה במלון במטבח, קיימות תקופות מסוימות בשנה וגם במהלך השבוע בהן הקונדיטוריות השונות כורעות תחת העומס. למשל, אם תלכו לקונדיטוריה ביום שישי לפני הצהריים או בסמוך לחג החנוכה, תיתקלו בהמוני אנשים שעומדים בתור ומחכים לשירות, מקווים שיישארו גם להם כמה עוגות או סופגניות.

ואם כבר ציינו את החגים, ניתן למצוא בקונדיטוריות ובחנויות השונות מגוון טעמים וגרסאות לקינוחים האופייניים לכל חג. לדוגמא: אוזני ההמן של פורים מגיעות במילוי אגוזים, פרג, שוקולד, תמרים ולעיתים גם מילויים נוספים, וגם הסופגניות של חנוכה מגיעות במגוון מילויים מפתיעים ולא שגרתיים כמו וניל, פירות יער, שוקולד ועוד.

קינוחים הם דבר משמח שמוסיף לכל ארוחה ולכל אירוע. לא סתם בכל יומולדת או אירוע משמח אחר ישנה עוגה, כמו שאומר השיר – "אין חגיגה בלי עוגה".

דילוג לתוכן