צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
אם בעבר, קייטרינג היה חגיגה של תבשילים ומאפים שבושלו ונאפו בשמנים וחמאות והותירו כל סועד עם רצון לעוד אך גם עם ידיעה שמדובר על אוכל משמין שברובו מזיק, כיום הדברים השתנו לחלוטין ומושם דגש רב על קייטרינג בריאותי. מאמר זה יעזור לכם להבין מהו וכיצד ניתן לבחור בקייטרינג בריאות שתואם את הצרכים שלכם.  המאמר מוגש מאת https://www.tevabari.co.il
אוכל בריא – שינוי תודעתי
מדי שנה שחולפת הופכים אנשים לבעלי מודעות גדולה לגבי המזון אותו הם צורכים וההשפעה של מזונות אלו על בריאותם ואיכות חייהם. חשוב להבין כי אם בעבר, אנשים לא היו מודעים לעובדה כי עישון מזיק, כי חוסר פעילות גופנית יכול לגרום לניוון ומאכלים שומניים ומעובדים יכולים לגרום לנזקים בריאותיים שונים, כיום אנשים מודעים לכך ולכן מקפידים על אורח חיים הכולל תזונה בריאה ופעילות גופנית קבועה.
לא מוותרים על האירוע
בעבר, אנשים שהקפידו על משטר תזונה בריא או אנשים שצרכו דיאטה מיוחדת משום בעיה בריאותית זו או אחרת, החליטו לוותר על אירוע החברה או אירוע החתונה אליו הוזמנו. כיום, אין צורך. נכון להיום, יש חברות קייטרינג מצוינות שמציעות תפריטים מיוחדים לאנשים שסובלים מבעיות בריאות וכן קייטרינג בריאותי טבעוני או צמחוני. הדגש בקייטרינג בריאותי הוא על דגנים מלאים, שומנים מהחי בכמות קטנה, ירקות ופירות רבים ועוד. נכון להיום קיים שינוי בתפיסה הבריאותית הכוללת של הקהל הישראלי ולכן חברות רבות מציעות קייטרינג בריאותי שגם טעים, צבעוני, ריחני ומצליח לגרות את בלוטות הטעם של רוב האנשים. קייטרינג בריאותי מכיל מנות פתיחה עשירות, מנות עיקריות מהנות וקינוחים מהם ניתן ליהנות בדיוק כמו קינוחים שאינם משתייכים למטבח הבריא.
קייטרינג בריאותי – מאפיינים
  • חומרי גלם – תמיד יהיו טריים ואיכותיים.
  • התאמה – חומרי הגלם שייבחרו עבור בישול ואפיית המאכלים השונים יהיו חומרים שמתאימים לאידוי ולבישול בצורה בריאה וזאת במקום טיגון.
  • דל שומן –  קייטרינג בריאות שם דגש על מיעוט אחוזי שומן ושימוש במרכיבים בריאים יותר. כאן למשל, חברת הקייטרינג תעיף להשתמש בשמן זית על פני שמן רגיל, חמאה, שמנת, מרגרינה ועוד.
  • דגנים מלאים – העדפה לשימוש באורז מלא ודגנים מלאים מסוגים שונים על פני קמח לבן, אורז לבן ועוד.
קייטרינג- סוגים שונים של בריאות
  • קייטרינג צמחוני – קייטרינג בו לא עושים שימוש בבשר או דגים.
  • קייטרינג טבעוני – שימוש אך רק במרכיבים מן הטבע. בקייטרינג זה אין דגים, בשרים, ביצים, מוצרי חלב ושום דבר המזכיר או משתייך אל בעלי חיים או אוכל מעובד בצורה זו או אחרת.
  • קייטרינג בריאותי – שימוש במרכיבים טריים ובריאים. מיעוט שומן. שימוש בדגנים מלאים. כאן במקום שמנת צוות הקייטרינג ישתמש ביוגורט דל שומן, קמח יהיה בדרך כלל מלא, סוגים שונים של סלטים בריאים, בשרים שאינם מטוגנים אלא עשויים על הגריל, ירקות מבושלים במקום פחמימות ועוד.
דילוג לתוכן