צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

"טוב, אז איפה מתחילים?", אתם שואלים אחד את השני. הדבר היחידי שברור לכם הוא שבתאריך קרוב מסוים אתם עורכים אירוע. חשוב לכם שהאירוע יהיה חגיגי, מפואר, מרגש, ובעיקר – מהנה. ואז, כשאתם מבחינים בשלל הבחירות שעליכם לבצע במהלך הארגון, אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד. הנה מספר דגשים חשובים, שיוכלו לקרב אתכם לעבר האירוע המושלם.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

אם היה בנמצא ספר המתאר כיצד בדיוק להפיק אירוע מוצלח, סביר להניח שלא מעט פרקים בו היו מוקדשים למקום בו נערך האירוע. יש לכך שני היבטים משלימים, כאשר הראשון הוא האזור הגאוגרפי הנבחר בישראל. המדינה שלנו אינה גדולה במיוחד, אך ברור שיש הבדלים עצומים בין קיום אירוע בצפון השקט והירוק, לבין אזור המרכז, הנחשב לדינמי ולתוסס יותר.

בחרתם אזור? יפה מאד. כעת, עליכם לבחור את המקום הספציפי בו ייערך האירוע. הבחירה הכמעט מובנית מאליה, בייחוד באירועים משפחתיים, היא בגני או אולמות אירועים. יחד עם זאת, יש המעוניינים לערוך את האירוע שלהם במקומות שונים לחלוטין, לרבות מסעדה, מועדון, וילה או אפילו בחיק הטבע. גם כאן, ברור שלכל בחירה יתרונות משלה.

מפתח מרכזי: יציאה מהשגרה

המגירה של ישראלים רבים כוללת בתוכה מספר הזמנות לאירועים, עתידיים או כאלה שהתקיימו כבר, מכל הסוגים. בין אם המדובר הוא באירוע משפחתי או עסקי, ברור שיש בהם רכיבים שחייבים להיכנס לתוך התמונה, ובכלל זה אוכל איכותי, מוזיקה, עיצוב נאה וכיוצא בזה. הבעיה העיקרית כאן היא שהישראלים כל כך מורגלים באירועים, עד שקשה לרגש אותם באמת, ולהעניק להם משהו שהם לא מכירים.

ובכל זאת, יש בנמצא מספר פתרונות יעילים במיוחד. אירוע מוצלח, בעיני רבים, הוא כזה שפועל במסגרת השונה במקצת מה"נוסחה", שדומה שהופכת לסטנדרטית. זהו הרגע בו מבינים שבאמצעות קונספט מנצח וייחודי, שבא לידי ביטוי ברכיבים שונים באירוע – החל מהעיצוב, דרך האוכל ועד לפעילויות –  ניתן למקסם את החוויה לאורחים.

אטרקציות שירתקו את האורחים

כשמדברים על הפקת אירועים, לא ניתן שלא להתייחס גם לאחת האטרקציות העיקריות בהם, כאלה שבכוחן "להרים" את הקהל באוויר. כל מי שלקח חלק בחייו באחת מבין אינספור הופעות בתל אביב יוכל להעיד על האדרנלין הרב, השמחה וההנאה העצומה שהן כוללות – אז למה שלא לבחור בהופעה איכותית באירוע? בין אם זו הופעה מוזיקלית או כזו המיועדת לילדים, גדלים הסיכויים שזה מה שיזכרו האורחים מהאירוע.

אל המארג ניתן להוסיף, בהתאם למטרות האירוע וקהל היעד שלו, אינספור אטרקציות נוספות: בבר או בת מצווה, יכולים להיות אלה שולחנות משחקי, משחקי וידאו או סדנאות. בחתונה, דוגמא נוספת, פופולאריים במיוחד מגנטים לאירוע, בר מתוקים או אלכוהול או גימיקים לרחבת הריקודים.

דילוג לתוכן