צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

בחירת חברת קייטירינג לאירוע שלכם, היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בתכנון האירוע שלכם. מעבר לבחירת מקום האירוע והאטרקציות השונות באירוע, חשוב מאוד שהאוכל המוגש יהיה טעים ויפה לעין. כולנו רוצים אירוע מעוצב, מפואר ויפה, אבל בסופו של דבר, האורחים ידברו על האוכל באירוע מאשר על העיצוב של האירוע.

ישנן חברות קייטרינג לאירועים רבות בתחום האוכל. כל חברת קייטרינג מתמחה בתחומים שלה בין אם זה קייטרינג כשר, קייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי, קייטרינג לאירועים פרטיים וקייטרינג לאירועים עסקיים. לשם בחירה נכונה של קייטרינג לאירוע שלכם, יש לשים לב למספר פרמטרים חשובים שיש לבדוק.

בחירת תפריט

האפשרות לבחור את המנות שירכיבו את התפריט, זהו קריטריון מאוד חשוב בבחירת חברת קייטרינג לאירוע שלכם. נכון שמדובר באירוע שלכם, אבל יש לקחת בחשבון את טעמם של כלל האורחים. יש לבחור מבחר מגוון של מנות, כדי שהתפריט יתאים לכל אורחי האירוע. חשוב לזכור כי לא צריך להתפזר ולבחור יותר מידי מנות שיהפכו את התפריט לכבד ויקר מידי.

יחס וליווי מצד חברת הקייטרינג

בזמן הכנות האירוע, תמיד יעלו שאלות שונות והתלבטויות בנוגע לקייטרינג ולסידורים נוספים. חשוב שבעלי חברת הקייטרינג יוכלו לספק לכם מענה וייעוץ מקצועי לכל בעיה או התלבטות שעולה בנוגע לסידורי ההסעדה. שרות טוב שווה ללקוח מרוצה.

מתן שרות מקצועי

כאשר שוכרים חברת קייטרינג, לרוב יש לשכור בנוסף שרותים של מלצרות והגשת האוכל. חשוב מאוד שהשרות המוענק לאורחים יהיה מקצועי ואדיב. ללא שרות כזה, גם האוכל הטעים ביותר בעולם, מאבד מערכו בקלות.

מחיר ריאלי

זהו אחד הקריטריונים שמסתכלים עליו הכי הרבה כאשר סוגרים חברת קייטירנג לאירוע. קשה למצוא חברות קייטרנינג שמעניקות תפריט אוכל ברמה גבוהה במחירים נמוכים. גם חברות הקייטירנג רוצות וצריכות להרוויח. מצד המזמינים, הם מחשבים כמה עולה מנה וכמה כל אורח יביא איתו לאירוע. לפעמים ניתן לחסוך בעשרות שקלים למנה, בתנאי שתחליפו מנה יקרה במנה זולה יותר ולא פחות טעימה.

רוב מקומות האירועים בארץ, מספקים גם הם שירותי קייטרינג ששייכים למקום עצמו. לעתים, כדי יותר לשכור את שירותים אלו, בשביל למנוע עוד קשרים עסקיים עם עוד ועוד ספקים ולמנוע כאבי ראש מיותרים . בסופו של דבר, אתם אלה שתחליטו איזה חברת קייטרניג לקחת לטובת מקום האירוע שלכם. אל תשכחו לעשות סקר שוק נרחב בנוגע לחברות השונות. תחפשו את מה שמתאים לכם ולאירוע שלכם ואל תתפשרו על פחות. כי לאירוע שלכם, מגיע הטוב ביותר.

דילוג לתוכן