צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

מדבקות על רכבים היא שיטה מושלמת ומעולה להגברת הפרסום של בית העסק והחדרת המותג לתודעת הקהל הרחב. ידוע כי פרסומים שונים משפיעים מוחנו ויוצרים גירוי בקליפת הראייה שבמוח. פרסום מקצועי ויעיל יוצר גירוי שמשפיע על תיוג חיובי של אותו מוצר או שירות שראינו בפרסום, ובאופן לא מודע נוצר רושם חיובי אודות אותו בית עסק.

פרסום חוזר ונשנה, למשל כאשר אנו רואים שוב ושוב את אותו המותג במקומות שונים ופעמים רבות, מגביר את אותו הגירוי וגורם לו להיות משמעותי יותר ובכך מגביר את הרצון והחשק לרכוש את אותו מוצר או שירות. לכן, פרסום בית העסק, מוצר או שירות יהיה יעיל יותר כאשר הפרסום יופיע במקביל במדיות שונות. למשל, חלוקת פליירים, תלייה של פוסטרים, ומיתוג רכבים על ידי הדבקת מדבקות ממותגות על גבי רכבי החברה.
מדבקות על רכבים מהווים דוגמא מושלמת של החדרת המותג באופן לא מודע לתודעת הציבור הרחב. גם כאשר הלקוח הפוטנציאלי עסוק בנהיגה ורואה את הפרסום שעל גבי מדבקות ממותגות על רכבים שנוסעים לידו, נדמה כי הוא התעלם מהן אך למעשה המותג חדר למוחו מבלי שהוא מודע לכך, וככל שייחשף אל אותו מותג יותר יגבר הגירוי במוחו ואיתו הדימוי החיובי שקיים במוחו אודות בית העסק והצורך לרכוש ממנו.
אם כן, על מנת לפרסם בית עסק באופן יעיל, לא די בחלוקה של פליירים לתיבות דואר. חשוב לחזור ולפרסם פעמים רבות, לכן מומלץ להדפיס מראש כמות גדולה של פליירים ולחלק באותו אזור מספר פעמים. בנוסף, חשוב להזמין מבית הדפוס לא רק פליירים אלא גם מוצרים שישלימו את הפרסום ויגבירו את החדרת המותג בקרב הקהל הרחב: פוסטרים לתלייה על לוחות מודעות, מדבקות ממותגות שתדביקו על רכבי החברה ועוד. כדאי לבחור בבית דפוס שיכול לספק את כל מוצרי הפרסום שתצטרכו. למשל בדפוס לי פרינט ניתן להזמין פליירים, פוסטרים, מדבקות פוליאסטר למיתוג רכבים ומוצרים נוספים – בהזמנה אחת, ובכל לחסוך זמן וכסף רב.
מדבקות לרכבים עשויות לרוב מפוליאסטר, מדבקות אלו עמידות במים ויחזיקו מעמד על הרכב במשך שנים ארוכות. הדפסת מדבקות לא עולה הרבה, בדפוס לי פרינט למשל מדפיסים מדבקות פוליאסטר במחירים מצחיקים שכל עסק יכול להרשות לעצמו, אפילו הקטן ביותר. אם כן, אל תוותרו על הדפסת מדבקות לרכבים והוספת היתרון המשמעותי של החדרת המותג ובית העסק שלכם לתודעת הציבור.
דילוג לתוכן