צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
 שלום רב לקוראים ולחברים שמחפשים מיקום מיוחד לאירועים שלהם. אני רוצה להמליץ בחום על לב הפרדס, מתחם לאירועים.
את הכינוס השנתי האחרון של המשרד שלנו, רצינו להפיק במקום מיוחד, כזה שלא כל אחד מכיר ולא כל אחד היה בו כבר. היה חשוב לנו לעשות משהו מיוחד. כך היכרנו את צוות בית הפקות.
אני חייבת להגיד שעמית מבית הפקות הוא אחד האנשים הכי מקצועיים שיצא לי להכיר בתחום ההפקות. אני מכירה כבר רבים אחרי שנים רבות של עבודה, אבל האמת היא שהוא הוכיח מקצועיות רבה יותר יותר מכל מי שהספקתי להכיר עד היום.
כל צוות משרד נוגה ויזל, יצא מרוצה מאוד מהחוויה. אני במיוחד רוצה לציין את בעלי המקום, שהיו סבלניים מאוד לכל הבקשות של הצוות שלנו. בסך הכול אני חייבת לציין שהאירוע בלב הפרדס היה ככל הנראה אחד האירועים הטובים ביותר של המשרד, והיו הרבה אחרים.
לב הפרדס כולל בתוכו כמה מרכיבים שיכולים ליצור אירוע מיוחד עבור כל אדם/חברה שמתכננים אירוע כל שהוא. המתחם יכול להכיל בין 50 ל300 אנשים שיכולים ליהנות מהמיקום הכי מרהיב כנראה באזור המרכז של ימינו.
יש הרבה מקומות באזור תל אביב לאירוע מיוחד או בוטיק, אבל אין הרבה כמו לב הפרדס. במקומות בתל אביב יש בעיית צפיפות, רעש, חנייה חסרה וכל מה שיכול להיות לא בסדר באירוע נחמד. לב הפרדס לעומת זאת מסתיר בתוכו חווייה אורבנית שלא יצא לכם לראות עד היום.
מיקום מוסתר במרכז הארץ, כזה שנמצא קרוב מאוד לכל מקום, אבל מצד שני לא מוגבל לבעיות החנייה והצפיפות של מרכז הארץ.
דילוג לתוכן