צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

לינה בשטח היא אולי מובנת מאליה עבור מטיילים מנוסים, אך מטיילים רבים מעוניינים לישון בשטח על מנת להאריך ולמקסם את החוויה וההנאה מהטיול – ולא יודעים כיצד להוציא זאת לפועל. במיוחד בארץ ישראל, האידיאלית עבור לינה בשטח (אין כמעט חיות מסוכנות, מזג אוויר נוח בכל ימות השינה), כדאי לכל אחד להתנסות בלינת שטח.

יציאה לטיולים שכוללים לינה בשטח דורשת תכנון מוקדם, הקמת אוהל בן רגע מציעה לינה נעימה בחיק הטבע שמספקת תנאי נוחים לשינה לכל המשפחה. לינה בחיק הטבע תוכל להחליף לינה יקרה בבתי מלון ואכסניות. האפשרות לישון בטבע תחת כיפת השמיים מעניקה לטיול כולו אווירה מיוחדת, הרפתקנית ומלאה בהתרגשות.

מיד עם רדת הלילה מתמלאים השמיים באלפי כוכבים בוהקים ומנצנצים, בחיק הטבע הרחק מאורות העיר הגדולה אפשר לראות כמות גדולה יותר של כוכבים ותנועות מטאורים. אוהל בן רגע מציע חלון מיוחד שמאפשר צפייה בשמיים וחדירת אוויר צח אל האוהל במהלך הלילה. חשוב להקפיד על התקנת רשת בחלון כנגד יתושים ושאר חרקים עוקצים.

הקמת אוהל בן רגע פוטרת את המטיילים מעבודה ממושכת של חיבור מוטות ובדים, אוהל בן רגע מקימים בתוך כמה דקות של עבודה. את האוהל המתאים ביותר לטיול בוחרים בהתאם למספר המטיילים, תנאי השטח, מזג האוויר והעדפות אישיות.

אוהל משפחתי אל מול אוהל בן רגע זוגי

כמות הדיירים בכל אוהל היא סוגיה חשובה לבחירת האוהל המתאים. משפחות עם ילדים שמבקשות ללון יחדיו באוהל אחד תוכלנה לבחור אוהל בן רגע משפחתי. האוהל הגדול מתאים ללינה מרווחת של 8 אנשים. אפשרות נוספת היא הצבה של כמה אוהלים קטנים זה לצד זה, קבוצות חברים שיוצאים לטיולים משותפים נוהגות להצטייד בכמה אוהלים נפרדים. במקרים בהם ישנה כוונה להכניס אל תוך האוהל מזרנים מתנפחים וכמות גדולה של ציוד כדאי גם כן לבחור באוהלים גדולים יותר.

אוהל בן רגע – התאמת האוהל לתנאי השטח

לינה בשטח דורשת התייחסות לסוג הקרקע במקום, חשוב לברר האם הלינה תתקיים על משטחי דשא, חול או קרקע סלעית קשה. אוהל בן רגע ללא תחתית מרופדת יתאים ללינה על משטחים רכים של חול, אדמה ודשא. לינה על משטחים קשים יותר תדרוש שימוש בשקי שינה רכים או מזרנים מיוחדים לטיולים. פרט לאדמה יש להתייחס גם לרוחות, שמש חזקה, נוכחות של זוחלים וחרקים בשטח ותנאים של גשם ומים.
את אחת האטרקציות מארגנת חברת פריניב המעולה, שמתמחה בתחום אטרקציות באילת והדרום.

מחפשים מקום בטבע? רוצים לחגוג מסיבה או אירוע במרחבים פתוחים? ניתן לראות הרבה רעיונות ללוקיישנים מדהימים לאירועים בטבע, באתר, פשוט גללו בעמודים אחרים.

דילוג לתוכן