צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

איפור הוא אחד הדברים המשפיעים בצורה ניכרת על המראה של הפנים שלנו. כיום, יש סוגים שונים של איפור, כמו למשל איפור ערב המיועד לאירועים מיוחדים, לבמה, לכלות ועוד.

איפור כלות

איפור כלות זהו תחום רחב בפני עצמו. מאפרת כלות צריכה להיות בעלת נסיון רב בתחום וכן ידע ומומחיות והכרת סוגי האיפור השונים על מנת להתאים את סגנון האיפור והצבעים באופן אישי לכל כלה ביומה המיוחד. בחירת מאפרת כלות הינה בחירה לא קלה שכן ההיצע רב מאד אך בכל זאת תמיד טוב לבצע פגישה מקדימה, להתרשם מעבודות קודמות ולשאול את כל השאלות הנכונות.

היחס של המאפר ללקוחותיו

חשוב לקחת בחשבון כי כל אחת אשר מעוניינת לשכור שירותי מאפר מקצועי חייבת לבצע עבודת הכנה וזאת על מנת לבחור את אותו איש מקצוע בעל ניסיון. מאפר המומחה באותו תחום בו מעוניינים לא רק יאפר אתכן אלא גם יספק לכם טיפים מועילים ביותר, מידע אודות איפור המותאם למבנה הפנים וגוון העור שלכן ופעמים רבות אף יציע שירות של ליווי הלקוח לכל אורך האירוע וזאת על מנת לחדש את האיפור כל אימת שצריך.
חשוב לדעת כי לא מספיק לבחור את המאפר מאינדקס מאפרים, אלא חשוב לשבת איתו (טרם שוכרים אות שירותיו) לשוחח איתו ולראות האם יש כימיה והבנה בין המאפר ללקוחותיו. המאפר הינו בעל תפקיד ראשי בכל הקשור אל המראה ולכן חשוב למצוא ערוץ תקשורת איתו.

איפור – הבחירה הנכונה

  • תקציב – חשוב להחליט מראש מהו התקציב אותו יכולים להשקיע בכל הקשור אל איפור. דבר זה יאפשר ללקוח לומר למאפר מלכתחילה מהו התקציב שלו ולראות האם אכן יש טעם להתחיל את אותו תהליך עם אותו איש מקצוע.
  • תחום – חשוב להיות ברורים ולבחור אנשי מקצוע אשר מומחים בתחום האיפור הנדרש ללקוח. מאפר בעל ניסיון באיפור לתיאטרון ואופרה, קרוב לוודאי שלא יתאים לפרויקטים של איפור כלה ועוד. חשוב לברר קודם לכן מה המומחיות של המאפר.
  • ניסיון – מאפרים טובים הם מאפרים עם ניסיון ומוניטין מוצלחים. חלק מאותם מאפרים הם בעלי בתי ספר ללימודי איפור, חלקם מעבירים סדנאות ועוד. תמיד יש לברר מהו הניסיון של המאפר ולבקש לראות תיק עבודות איפור.
דילוג לתוכן