צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
אירועי חברה הם דרך מצוינת לגרום לעובדים להכיר זה את זה מחוץ למסגרת העבודה השגרתית. גיבוש הקבוצה יאפשר לעובדים לשבור שגרה, לנוח וליהנות מפעילות שונה מהפעילות הקבועה אשר עשויה לגרום לשחיקה ועייפות.
נוסף על כך, הגיבוש עשוי לגרום לעובדים להרגיש נינוחים יותר, כתוצאה מכך הם ייהנו להגיע לעבודתם, יגלו מוטיבציה רבה,ישקיעו בה ויגיעו להישגים גבוהים יותר.
ישנן מגוון דרכים לגרום לארגון ולוועדי העובדים לשבור את השגרה (ואת הקרח) – ניתן להשכיר וילה עם בריכה ולשהות בה במשך יום שלם או מספר שעות, ניתן לצאת אל הפרדס ולהתחבר אל הטבע, אפשר להשכיר לופט יוקרתי, לצאת למסיבה במועדון ועוד.
אם אתם מעוניינים ליהנות מחוויה לא שגרתית, תוכלו להשכיר אוהל וליהנות מפרטיות מלאה ואווירה ייחודית. ניתן לבחור בין מגוון סוגים של אוהלים ולהתאים אותם לסגנון האירוע ולמספר האנשים אשר עובדים בחברה או שייכים לאותו ארגון.
ממה עשוי האוהל ומה גורם לו להיות כה נעים ואינטימי ?
אם אתם נמצאים בעונת הקיץ, תוכלו להשכיר אוהלים לבנים אשר עשויים מלייקרה ומספקים הגנה מפני חום, לחות וקור. כמו כן ניתן לבחור בתאורה אשר יוצרת אווירה נעימה.
במידה ואתם מתכננים להשכיר את האוהל בחורף, בחרו באוהלים עמידים לגשם משום שאוהלי הלייקרה לא יגנו עליכם מפני הגשמים. תוכלו לבחור באוהלי פגודה, או אוהלי גזיבו, את האוהלים הללו ניתן לחבר לבתים ופרגולות. כמו כן, תוכלו לחמם את האוהלים.
אם אתם משכירים את האוהל בכדי לחגוג אירוע חגיגי, בחרו  בגני אירועים, או חצרות ובהצללה לבנה מבד לייקרה.
חברה איכותית תספק לכם הצללה בטיחותית אשר עומדת בכל התקנים הדרושים, כך שתהיה לכם הגנה מלאה. נוסף על כך, תוכלו להשתמש ברשתות צל איכותיות (גם אם הן יקרות יותר מהרשתות הפשוטות). רשתות עמידות ואיכותיות יגנו עליכם מפני הרוח והשמש. כמו כן, הרשתות מתאימות לשטחים גדולים ולהתקנה קבועה.
ניתן לערוך באוהלים כנסים, ימי עיון, ניתן לארגן אירועים קד"מ, מסיבות חברה, אירועי מיתוג ועוד.
אירועים בסגנון בדואי
חברה איכותית תוכל לספק לכם שירותי השכרת אוהלים לאירועים בסגנונות נוספים – תוכלו לבחור באוהל אלטרנטיבי, אוהל בדואי, אוהל סגור ועוד ולהזמין ציוד אשר מתאים לאוהל- כמו למשל מחצלות לישיבה, כריות ישיבה גדולות ורכות, פופים גמישים, כסאות נמוכים, שולחנות נמוכים, תאורה מתאימה, מערכת הגברה באיכות גבוהה, מוסיקה עדכנית , נרות, גנראטורים, מנגלים, נרגילות, תוכלו לאפות פיתות בדואיות עם לבנה ועוד.
חברה מקצועית אשר מספקת שירות למגוון אירועים, תוכל להתאים את האוהל ואביזריו לסוג האירוע, בצורה זו תוכלו לבחור באירוע המתאים ביותר ולא תצטרכו לדאוג לכיסאות, למחצלות, לתאורה, למוסיקה ועוד – כל מה שתצטרכו לעשות יהיה לבוא עם מצב רוח טוב ועם רצון להכיר את האנשים אשר נמצאים אתכם במהלך השבוע.

.

דילוג לתוכן