צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

יום גיבוש מעלה את המוטיבציה של העובדים ותורם להספק של העסק או החברה. אפשר לקיים את ימי הגיבוש לכל אורך השנה, בהתאם לתנאי מזג האוויר, לוח החופשות או החגים וצרכים ספציפיים המתעוררים בקרב העובדים.

הדבר החשוב ביותר הוא לתכנן מראש את יום הגיבוש ולחשוב גם על הפרטים הקטנים. יום גיבוש מוצלח בא לידי ביטוי בהשתתפות מלאה מצד העובדים והוא יכול לתרום ליצירת סביבה נעימה ומאתגרת. מעבר לכך, יום גיבוש הוא הזדמנות מצוינת לבילוי זמן איכות משותף בין העובדים לבין שדרת הניהול.

אפיון ובחירת פעילויות ליום גיבוש עובדים

הטיפ העיקרי להפקת יום גיבוש מוצלח הוא לאפיין את קהל היעד ואת העובדים. יש הבדל משמעותי בין הפקת יום גיבוש לעובדים מבוגרים במוסד ציבורי, לבין יום גיבוש לעובדים צעירים בחברת הייטק. יש מגוון רחב של מקומות בהם ניתן לקיים מסיבות חברה וימי גיבוש אך ההתאמה לקהל היעד היא זו שאמורה לעמוד בראש סדר העדיפויות. במידה ובוחרים בחברה חיצונית לצורך ההפקה והתיאום של יום זה, כדאי להעביר פרטים מלאים על העובדים. יש לציין בין היתר את הגיל הממוצע של העובדים, היחס בין גברים לנשים, מספר המשפחות, רמת המשכורות בחברה, בעלי התפקידים העיקריים וכדומה. ככל שאוספים יותר פרטים על העובדים כך ניתן לאפיין אותם בצורה מדויקת יותר ולהבטיח עבור יום גיבוש בלתי נשכח.

עוד טיפים להפקת יום גיבוש מוצלח הוא להתמקד בפעילויות פנאי, אתגר ובילוי. יום גיבוש הוא לא המקום המתאים לבשר לעובדים חדשות רעות או לשאת נאומים ארוכים בדבר עתידה של החברה. גם העובדים המסורים והלויאליים ביותר מגיעים אל יום הגיבוש בשאיפה לנקות את הראש, ליהנות יחד עם הקולגות ולהתרענן מהשגרה. במידה ובוחרים לשלב תוכן מקצועי בימי גיבוש לעובדים, רצוי לעשות זאת בשעות הראשונות או לקראת סיום. בנוסף, מומלץ לספר לעובדים מה צפוי להתרחש ביום הגיבוש אך להשאיר מקום להפתעות.

קביעת תקציב ליום גיבוש

מבחינת עלויות ומחירים, כדאי לקבוע מסגרת תקציב מוגדרת מראש עבור ימי גיבוש ולנסות לנצל אותה על הצד הטוב ביותר. אפשר לחסוך בהוצאות באמצעות השוואה בין מקומות המתאימים לאירועים עסקיים וימי גיבוש או התייעצות עם אנשי מקצוע העוסקים בתחום. ימי גיבוש הם חלק בלתי נפרד מהתנהלות של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בכל רחבי העולם. אין סיבה לוותר על גיבוש העובדים בשל עלויות גבוהות ותמיד ניתן למצוא פיתרון ביניים לשביעות רצונם של כל הצדדים.

זכרו כי המטרה העיקרית של הפקת יום גיבוש לעובדים היא יציאה מהשגרה. יום גיבוש צריך לכלול המון חוויות כיפיות ומפנקות, להגביר את תחושת הלכידות ולייצר ערך מוסף ובידול עבור העובדים. חשבו היטב על התוכן של היום ובררו לגבי הפעלות, שעשועונים, מוסיקה, מופעים, סדנאות והרצאות. יש הרבה תחומי עניין המאפשרים לעובדים להרחיב אופקים ולהפיק תועלת מימי הגיבוש. תאמו את ימי הגיבוש מול העובדים ואל תגרמו למצב של מרמור בקרב מי שאינו יכול להגיע. בקשו מהעובדים להביע דעה על ימי הגיבוש הרצויים, הישארו קשובים להערות שלהם ואל תתביישו להתייעץ עם אנשי מקצוע העוסקים בהפקה ותכנון של ימי גיבוש לעובדים ולחברות בכל רחבי הארץ.

דילוג לתוכן