צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

האם כשאתם הולכים למסעדה העיצוב שלה חשוב לכם?

יש כאלה שלא מייחסים חשיבות לעיצוב המסעדה בה הם אוכלים, יש כאלה שזה חלק בלתי נפרד מהחוויה, ויש אתה אלו שזה תלוי במצב רוח (כמוני), אני חושב שהרוב הם כמוני, אז אין מה לעשות לא רק הקיבה אוכלת, גם העין אוכלת והרבה, המראה שמסביב למנה בין אם זה השירותים של המסעדה, השולחנות מסביב, התקרה העיצוב הכללי וכמובן הניקיון ישפיע תמיד על  התת מודע שלנו, יכול  להוסיף ויכול להפחית.

אני אתן לכם דוגמא ,אני וחברה שלי נסענו לצימר בצפון ובערב רצינו לצאת לאכול אז חיפשנו באתר של איי טרוול ישראל מסעדות באזור ומצאנו את מסעדת "קסטנה". במסעדת 'קסטנה' שבנצרת העיצוב פשוט מדהים, זאת הייתה חוויה מדהימה, המסעדה שוכנת בבניין בן 450 שנה ששימש בעבר כטחנת קמח. העיצוב של המסעדה מתבסס על הסגנון עתיק, על הבניין יש קשתות מרהיבות ממש כמו פעם, גרם לנו להרגיש כמו בסרט, המסעדה מאוד רומנטית כל כך נהננו גם מהעיצוב וגם מהאוכל, זאת הייתה חוויה משלימה.

מכל הביקורים שלי במגוון מסעדות לאירועים בחיפה, כל מסעדה מעוצבת בסגנון שונה: תשימו לב מסעדות שף ויוקרה בדרך כלל ילכו על העיצוב הנקי, בלי קישקושים, בצבעים לבן/שמנת או שחור/אפור, זכוכית המסעדות מוארות לגמרי באור לבן בדרך כלל. דיינרים ילכו על קו יותר חם ובייתי חום, עץ, בורדו, בדרך כלל בדיינרים יש ספות, שימו לב שהאור עמום. מסעדות אסייתיות בצבעים חזקים אדום, זהב, שחור, עם כלי הגשה מיוחדים. במסעדות בשר אין חוקים, העיצוב יכול להגיע בצבעים אחידים אבל תמיד צבעים כהים עם צבע אחד בוהק, ויכול גם להיות בעיצוב כמו בדיינרים, יותר חם ובייתי. בפונדקים אין חוקים, כל אחד מעצב בסגנון שבא לו.

שימו לב שאנחנו גם מתאימים את הלבוש שלנו לכל אחד מהקטגוריות: בדרך כלל למסעדות שף ויוקרה נגיע בסגנון כללי מחויט, לשאר המסעדות נלך בנוחות עם גינסים.

אז אנחנו צריכים עוד הוכחות שהעולם שלנו סובב לרוב סביב עיצוב ואופנה? אני חושב שהכתבה הזאת סיכמה את העניין. שיהיה לנו בתאבון והכי חשוב רק להנות.

דילוג לתוכן