צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

שלום רב לקוראים שלנו, הרבה פעמים שואלים אותנו במהלך העבודה, מהי חתונת בוטיק?

בדרך כלל הייתי מסביר להם שזה חתונה קטנה בעיצוב ותכנון אישי – שהמטרה שלה היא להיות שונה מכל השאר. בוטיק, הכוונה היא אישית, יוצאת דופן, מיוחדת.

האם קניתם את ההסבר הזה?

למקרה שלא, הנה מה השתנה אצלנו. יצא לנו להפיק חתונה לזוג ישראלים רוסים במקום הכי מדהים בישראל, בלב הפרדס ואני רוצה לספר לכם על זה.

הסיבה היא שהחתונה הזו הגדירה מחדש, מה זה אירוע בוטיק מבחינתינו. נכון, החתונה הזו עלתה הרבה יותר כסף מהאחרות, אבל ההבדל – מדהים, במ' הידיעה.

ניגשו אלינו שני ישראלים רוסים להפקת החתונה. התחלה רגילה לכאורה, במסגרת העבודה בהפקת אירועים – ניגשים אלינו הרבה מאוד לקוחות מכל הסוגים והמינים, אבל זה היה מיוחד. הם רצו חתונה בדיוק כמו שזה היה נראה בעיר המוצא שלהם ברוסיה – סבוסטופול.

איך למעשה עושים חתונה בסבוסטופול?

ניסינו להבין מהם, איך עושים חתונות אצלם במשפחה? מה זה הדבר המיוחד שהם מחפשים?

הם הסבירו שכאשר מישהו אצלם במשפחה מתחתן, החתונה נערכת באולם אירועים קפוא מקור, בחורף, כדי שכולם יבואו עם מעילי פרווה. האורחים מגיעים עם קרקרות שמובלות בידי סוסים, המאכלים הם רוסיים מסורתיים שכמובן לא קיימים בישראל. ומה הם רוצים? שזה יהיה בדיוק ככה אצלם בחתונה, ביוני.

איך עושים את זה?

הבנתי ישר מייד שהמקום היחיד שיסכים לארח כזו חתונה ולעשות את ההתאמות העיצוביות הנדרשות – יהיה לב הפרדס. אנחנו מכירים את הנהלת המקום, הם אנשים שמחויבים לשירות לקוחות, מבינים מה זה לרצות את החתן והכלה ובעיקר מבינים את הצורך לשנות ולהשתנות כדי לרצות את הלקוח.

התחלנו להריץ את האירוע, דיברנו עם הנהלת לב הפרדס, הם כמובן זרמו עם הרעיון (כיף איתם) והתחלנו להוציא את הדברים לדרך.

מצאנו נקודת מפגש שבה כל האורחים ייפגשו ושם תחכה להם שיירת כרכרות שתיקח אותם לכניסה לאירוע. זה היה החלק הקל, רק משלמים מספיק והכול קורה לבד. לא בעיה גדולה.

מאכלים רוסיים גם היו פשוטים יחסים, הזמנו משלוח מיוחד מאחת החברות שמייבאות מאכלים כאלו, הם הסכימו להביא כמה דברים מיוחדים, בהנחה שלא נמכור אותם אחרי האירוע. אין בעיה, לא נמכור.

הבעיה הגדולה הייתה מעילי פרווה ושלג. למי בכלל בישראל יש מעילי פרווה? אבל לדוכן בשוק הפשפשים היו מלא מעילי פרווה מזויפים, גם זה משהו. שכרנו ממנו את כל המעלים שהיו לא. לא ממש דומה למעילים אמיתיים, אבל ב50 שקלים למעיל, זה הכי טוב שניתן לקבל. עכשיו תקראו את החלק הגדול – קרח????!!!!!!!!

קרח כמובן היה מנייר ובדים, כמו שיש בהצגות תיאטרון, הבעיה היא מה עם הקור? יוני בחוץ – חם. הבאנו לשם גנרטור נוסף והמון מזגנים ניידים, לא תאמינו בכלל איזה שינוי במעלות, יכולים לעשות 60 מזגנים ניידים.

האירוע היה מדהים. אבל העניין הוא שזה כנראה לא היה קורה בשום מקום אחר, מלבד לב הפרדס.

דילוג לתוכן