צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

כרטיסי ביקור מיוחדים אפשר להפיק בשיטות שונות לקבלת אפקט ייחודי שיצור כרטיסי ביקור שיצרו רושם מקורי ומיוחד. לכה סלקטיבית היא אפשרות מעולה ליצירת כרטיסי ביקור מקוריים בעלי אפקט מיוחד ומשחק בין שטחים בגימור מט לבין שטחים בגימור מבריק. לכה סלקטיבית מאפשרת להדגיש חלקים מסוימים על כרטיס הביקור כמו לוגו או אלמנט גרפי מסים.

שלבי היצור של כרטיסי ביקור עם לכה סלקטיבית הינם מורכבים יותר מתהליך הדפסת כרטיסי ביקור סטנדרטיים. תחילה מדפיסים כרטיסי ביקור בהדפסה צבעונית דו צדדית על גיליונות נייר כרומו 300 גרם. בתהליך ההדפסה יוצרים 4 לוחות הדפסה מאלומיניום, אשר מורכבים על מכונת דפוס אופסט. בתהליך הדפסה המכונה הדפסת פרוצס, ארבעת הלוחות מחתימים את הנייר בזה אחר זה ויוצרים הדפסה צבעונית.

לאחר מכן אותם גיליונות נייר עם הדוגמא המודפסת של כרטיסי הביקור עוברים למכונת למינציה שמצפה את הגיליונות בציפוי ניילון דק בגימור מט. הלמינציה יוצרת שכבת הגנה עבור הנייר, וכרטיסי ביקור אלו יהיו עמידים בפני לחות וקריעה. כמו כן הלמינציה יוצרת גימור מט באופן אחיד על פני כל השטח של כרטיסי הביקור.

לאחר תהליך הלמינציה, גיליונות הנייר עם הדפס כרטיסי הביקור עוברים לתהליך נוסף של לכה סלקטיבית. זהו תהליך מיוחד בו מייצרים לוח הדפסה נוסף, המכונה לוח חמישי, שעליו נצרבת באמצעות הקרנה וחומרים כימיים מיוחדים אותה חותמת שתאפשר הדפסה של הלכה רק במקומות שעליהם היא אמורה להופיע, ומכאן שמה – לכה סלקטיבית, כלומר לכה שתופיע רק במקומות נבחרים, סלקטיביים.
הלכה מגיעה בגימור מבריק, והדפסה עם אותה לכה שקופה ומבריקה על גבי הלמינציה שהיא בגימור מט מאפשרת משחק מיוחד מאוד בין השטחים המבריקים לבין אלו שנותרו בגימור מט. השטחים המבריקים מחזירים אור ונוצר מראה מרהיב ומיוחד לכרטיסי הביקור, זה בטח לא מיתוג מרשים כמו פרסום בערוץ 22 אך זה התחלה.

כרטיסי ביקור עם לכה סלקטיבית הם בעלי מראה עדין מאוד, שמתאים לעסקים רבים שרוצים להבליט את הייחודיות שלהם. כרטיסי ביקור עם לכה סלקטיבית מאפשרים הדגשה של אלמנטים בעיצוב הגרפי המודפס, כמו למשל לוגו או תמונה, או לחלופין ניתן ליצור באמצעות הלכה הסלקטיבית אלמנטים חדשים שהם לא חלק מההדפס שמופיע על כרטיסי ביקור, אלמנטים אלו יראו באופן עדין כאשר אותם כרטיסי ביקור נחשפים לאור.

דילוג לתוכן