צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

הסטטיסטיקה מראה כי רוב הנשים יכולות להיות 'מסמר הערב' אם הן מבצעות את הבחירה הנכונה. בחירה זו תמיד תורכב מבחירת אנשי מקצוע מנוסים ובעלי מוניטין בתחום האיפור והתסרוקות וכן בחירה נכונה של שמלות כלה וערב. מאמר זה יתמקד בבחירת השמלות.

שמלות כלה

אחרי שצלחתם בהצלחה רבה את שלב בחירת המקום לחתונה, הגיע הזמן לבחור את שמלת הכלה. בחירת שמלות כלה מוגדרת על ידי כל כלה כאחת המשימות החשובות והמתישות ביותר בתהליך ההכנה לחתונה. כל כלה מודעת לעובדה כי העיניים של כולם יהיו עליה לאורך כל האירוע וכי התמונות של השמלה שלה יישמרו לאורך שנים ארוכות. לכן, בחירת שמלות כלה וערב חייבת להיעשות בצורה מוקפדת אצל מעצב שמלות אליו הכלה מתחברת מבחינה סגנונית וזה שיודע להתאים את השמלה הנכונה לאופייה, מבנה גופה והסגנון בה מעוניינת הכלה. נכון להיום, יש אפשרות לשמלות כלה בהתאמה אישית, השכרת שמלות כלה ושמלות כלה מתוך קולקציה קיימת.

שמלות ערב

שמלות ערב המשתייכות אל קטגוריית שמלות כלה וערב ברוב אתרי האינטרנט של המעצבים הן אותן שמלות שיהפכו אותך מאישה נחמדה לאישה חושנית ומרשימה. שמלות ערב ישפיעו על המראה של האישה בצורה טוטאלית ובחירה נכונה תבטיח כי האישה תשיג את אותה התרשמות מצד הקהל ותחושה אישית מבחינתה. מעצבת שמלות כלה וערב בעלת ניסיון רב ומוניטין מוצלח תדע איך להתאים את השמלה לאישה בצורה אידיאלית ועל ידי לספק לה את אותו מראה בו היא מעוניינת.

שמלות כלה וערב – נקודות חשובות

  • ניסיון חובה – יש לבחור רק מעצבי שמלות כלה וערב בעלי ניסיון ומוניטין מוצלח. חשוב לבחון את תיק העבודות של אותו מעצב או מעצבת טרם מחליטים על רכישת שמלה ממנו. דבר זה ניתן לעשות על ידי כניסה לאתר האינטרנט של המעצב ורפרוף על קטלוגים השמלות אותם הוא בחר לפרסם.
  • גזרה – חשוב לוודא כי השמלה מותאמת לגזרה של האישה. לכל אישה מבנה גוף משלה עם כל היתרונות והחסרונות של מבנה זה. חשוב מאוד שתבחר שמלה המותאמת בצורה מושלמת לגזרה של הלקוחה.
  • בד – חשוב להחליט אילו סוגי בד נראים לכן. יש סוגים רבים של בדים ורוב הנשים יודעות מהן השמלות שנראות טוב עליהן ואיזה סוג בד הן מעדיפות. תמיד חשוב לוודא כי הבד בו בחרתן איכותי.
    לצפייה בקולקציות ומידע נוסף בקרו באתר של אושי:
    https://www.oshi.co.il/
דילוג לתוכן