צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

אני בכלל לא יודע האם זה בסדר לספר את זה, אחרי שחתמתי על הסכמי סודיות לכל העולם כולו. אבל האמת היא שכבר עברה שנה ואולי זה בסדר כבר. אבל הנה תקציר האירוע שאני חייב לשתף איתכם. אני אישית, זכיתי להכיר את מארק ציקרברג.

יום אחד, בשני בבוקר המזכירה נכנסה למשרד ואמרה שיש אירוע דחוף בפרופיל מאוד צנוע וסודי שאנחנו חייבים לתכנן. שאלתי במי מדובר, אבל האמת היא שהיא לא ידעה ולא הזכירה שמות, רק אנשי קשר שהיו לא מוכרים לי.

חיכיתי על שהמנהל שלי יגיע לעבודה, הוא נכנס בסערה בעקבות שורה ארוכה של משימות שהיו לו על הראש. אמרתי לו על האירוע החדש שאנחנו צריכים לארגן, הוא היה לא מרוצה כל כך בגלל העומס כולו, אבל החליט שאין בעיה, נלך על זה.

הוא התקשר לאנשי קשר שהסבירו לו שהאירוע ככל הנראה בפרופיל מאוד גבוה וצריך להיות הכי יוקרתי שרק יכול להיות. התשלום גבוה מאוד + הסכמי סודיות לכל מי שעובד בתוך החברה ללא יוצאים מן הכלל.

ביקשו ממני את המקום הטוב ביותר שלי, המתאים ל100 אנשים. מבחינתי לא היה בכלל שאלה, לב הפרדס . גם אם היו שואלים אותי באמצע הלילה, עדיין הייתי בוחר את לב הפרדס.

הסיבה היא מאוד פשוטה, מהניסיון האישי שלנו בהפקת מאות אירועים, אנחנו יודעים במדויק שכל האנשים המרשימים ובעלי הטעם הענין ביותר, מעדיפים את השקט והשלווה של לב הפרדס. פשוט מקום מושלם לחלוטין לאירוע שהוא מאוד פרטי ומאוד סודי.

המנהלים וצוותי ההפקה התחילו לרוץ ולרוץ כדי להפיק את האירוע המושלם. כולם רצו שזה יצליח. היו הרבה קשיים בדרך, אבל ערב האירוע הגדול הגיע וכולנו התייצבנו כדי להבין מי האנשים הללו, האם זה דוגמנית מפורסמת או אולי מגיש חדשות מהטלוויזיה הארצית.

להאמין או לא, אבל אחרי שהיכרתי דרך האירועים את כל הביצה המקומית, לא הייתי מוכן לזה. איש עסקים מקומי מתחומי ההייטק, אירח אצלו בבית את האורחים הגדולים ביותר בעולם הטכנולוגיה, כאשר מבחינתי היחיד שאני היכרתי, היה מארק צוקרברג.

התגובה הראשונה שלי הייתה כמובן, להעלות את זה לפייס, אבל האמת היא שזה נגד הסכמי הסודיות. אז לא העליתי. אבל תקשיבו, זה היה מגניב שאין דברים כאלו. הכתבה התחילה במטרה לתת קרדיט ללב הפרדס המעולה ובזה נסיים.

דילוג לתוכן