צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

לא צריך להיות "חולה הגה" כדי ליהנות מטיולי ג'יפים, טיולי ג'יפים מהווים פעילות לא שגרתית, מרגשת ויוצאת דופן. אפשר לצאת לטיול ג'יפים בכל מזג אוויר ורק צריך להתאים את המיקום ואת תוואי השטח. בטיולי ג'יפים אתם יכולים לקבוע באילו דרכים לנסוע ויכולים לבחור את רמת הקושי של המסלול בו אתם בוחרים. המסלול יכול להיות בוצי וחלקלק ביום גשום וסגרירי באזור הצפון או מסלול תלול וסלעי בדרום הארץ. בזכות העבירות הטובה של הג'יפ אפשר להגיע למקומות נדירים ומבודדים שלולא הג'יפ אי אפשר היה להגיע אליהם בטיול רגיל.

אטליז יואב- עונת האביב מהווה זמן מצוין לטיולי ג'יפים. מזג האוויר הנוח והפריחה הצבעונית מספקים לנו את התנאים המושלמים לטיול ג'יפים מוצלח ומהנה. אין לכם ג'יפ ואתם עדיין רוצים ליהנות מטיול ג'יפים? הנה כמה טיולי ג'יפים מומלצים בארץ:

מדרימים: "אקו טיולי מדבר", אילת. באזורים המדבריים היפים ביותר בארץ מציעים "אקו טיולי מדבר" טיולי ג'יפים 4X4 שלא תשכחו. אקו מתמחים בטיולי ג'יפים ומציעים טיולים במגוון רחב של יעדים גם בחו"ל.

ירושלים והסביבה: "OutLandTours" טיולי ג'יפים באזור חאן השיירות, אלון שבות וגוש עציון.  "OutLandTours" מתמחים בטיולי ג'יפים חווייתיים לכל המשפחה. ובנו שילוב מעולה בין היסטוריה, נופים מדהימים וחיווית שטח נפלאה. השטח שבו מתמחים ב"OutLandTours" הם: גוש עציון, שמשלב תצפית על ברכות שלמה ועד טבילה במעיינות גוש עציון. מדבר יהודה, שמשלבים עצירה במאהל בדואי לספיגת האווירה המדברית והתרבות הבדואית וממשיכים למספר תצפיות מרהיבות שהשיא שלהן הוא תצפית על ירדן וים המלח.

ובצפון: "ג'ימי ג'יפ" בגבעת יואב שברמת הגולן. אצל ג'ימי (שהחל את חייו ברמת הגולן כבוקר) אפשר לשלב טיול ג'יפים עם לינה בצימרים שלו. ג'ימי שמכיר את השטח כמו את כף ידו בנה מסלולי טיול כיפיים וייחודיים רק לו. "נופים וריגושים", מסלול מעגלי כיפי שמתחיל ומסתיים בכורסי. המסלול משלב תצפיות על המקומות היפים ברמת הגולן המשקיפים על כל צפון הארץ. "מים ושמיים", טיול ג'יפים כייפי שמשלב גם טיול רגלי במים. "ספארי לילי בג'יפים", טיול ג'יפים נדיר שמתבצע רק בתקופת הקיץ כשהשמש שוקעת והטמפרטורה יורדת יוצאות כל חיות הבר מהמסתור שלהן ומתעוררות לחיים. טיול מיוחד במינו. הטיול נעשה בג'יפ פתוח עם זרקורים.

אז למה אתם מחכים? כנסו עכשיו ל I Travel Israel  ובחרו אחד מטיולי הג'יפים המומלצים שלנו בשבלכם.

דילוג לתוכן