צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060

פולדרים הם תיקיות עשויות נייר ומיודעות להגשה מקצועית של מסמכים שונים שמוסרים ללקוח, כמו חוזים, דפי מידע וכו'. שימוש בפולדרים מודפסים נפוץ בקרב עסקים שמבצעים עסקאות גדולות, או שיש בהם דפי פירוט וחוזים רבים, למשל נדל"ן, עסקי הרכב, עסקי הבניה, בנקים, השעות פיננסיות, חברות ביטוח, ועוד.

פולדרים אפשר להדפיס מסוגים שונים ועל גבי חומרים שונים. ההדפסה הנפוצה ביותר של פולדרים מתבצעת על גבי נייר כרומו 300 גרם, כאשר הנייר יכול להגיע עם ציפוי למינציה בגימור מט או מבריק לבחירת הלקוח, או ללא ציפוי כלל. תמיד מומלץ להזמין פולדרים עם למינציה שכן מדובר במוצר באיכות גבוהה הרבה יותר, שיחזיק מעמד לאורך זמן אצל הלקוח מבלי להתפורר, להיקרע או להינזק. קריעות של הנייר נפוצות במיוחד בקו הקיפול של הפולדרים שנפתח ונסגר פעמים רבות, וציפוי הלמינציה מגן על הפולדרים מפני כך.
בנוסף לציפוי הלמינציה ולגימורים השונים שניתן לבצע על גבי הפולדרים, יש חשיבות רבה להדפסה עצמה. חשוב לבחור בהדפסה צבעונית דו צדדית, ולא להשאיר את החלק הפנימי של הפולדר לבן. לרוב, עלות ההדפסה של פולדרים בהדפסה דו צדדית אינו גבוה בהרבה מהדפסה על הצד החיצוני בלבד, והיתרון שמקבל בית העסק בזכות זה גדול:
ההדפסה בצד הפנימי מאפשרת שטח נוסף בו יכול לבוא לידי ביטוי המיתוג של בית העסק, החדרת המותג וצבעי בית העסק חשובים מאוד, כמו כן ההדפסה הפנימית מאפשרת השלמה של העברת המסר, ייצוג מכובד ומקצועי ביותר של בית העסק. יש עסקים שאף משתמשים בחלק הפנימי של הפולדר להדפסת כיתוב שמסביר אודות בית העסק, ובכך הצד הפנימי מהווה חלק חשוב בהעברת המסר והמידע אודות החברה.

פולדרים מכילים כיס פנימי להכנסת דפים לתוכו, וניתן לבחור אם הפולדרים יכילו כיס אחד או שני כיסים. על גבי הכיס עצמו יש אפשרות להוספת חריצים מיוחדים שישמשו להכנסת כרטיסי ביקור, וכך תוכלו למסור פולדרים מקצועיים במיוחד שגם מכילים את כרטיסי הביקור שלכם עם כל הפרטים האישיים שהלקוח יזדקק להם. פולדרים הן מוצר דפוס יוקרתי ואיכותי, וחשוב לבחור בפולדרים מהסוג האיכותי ביותר שיכלול ציפוי למינציה והדפסה דו צדדית, על מנת להפיק את מירב הרושם בעיני הלקוח שמקבל אותם, ולהצטייר כעסק מקצועי ואיכותי שמעניק שירות ומוצר ברמה גבוהה ממש כמו הפולדרים עצמם.

דילוג לתוכן