צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
גני אירועים במרכז - לבחור בקלות

איזור המרכז מלא במקומות מיוחדים לאירועים אשר כולם יראו לך נוצצים ומפתים. למרות מה שחושבים, ניתן למצוא לא מעט גני אירועים במרכז אשר יעניקו לך חוויה יוצאת דופן במרחק קצר מהבית. כדי לחסוך המון זמן על חיפושים ולא מעט כסף, יצרנו רשימה אשר מורכבת אך ורק מגני אירועים במרכז שעברו סינון קפדני ועומדים בסטנדרטים המחמירים של מומחי האירועים של פורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events. גני האירועים האלו יעניקו לך את החוויה הטובה ביותר, במחירים הטובים ביותר, ועם השירות הטוב ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

גני אירועים במרכז לכל אירוע

בכל מה שקשור לגני אירועים במרכז, הצפיפות של המרכז דווקא עובדת כיתרון כי היא מאפשרת לבעלי האולמות לחשוב מחוץ לקופסה ולהציע לך חללי אירועים ייחודיים ונישתיים שיעניקו לך חוויה אחרת לחלוטין לכל סוג של אירוע.
מגלריות ביפו, דרך גני אירועים בפארק הירקון ועד לגני אירועים מפוארים בראשון לציון ואשדוד, אנחנו נעזור לך להגשים את חזון האירוע שלך במהירות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

איך לבחור גן אירועים במרכז שיתאים בול לאירוע שלך?

כפי ששמת לב, ישנו שפע של גני אירועים במרכז שכולם נראים מעולה ומבטיחים לך הרים וגבעות. אבל במבט שני, גני האירועים שונים משמעותית אלו מאלו וההבדלים האלו יכולים להשפיע עמוקות על הצלחת האירוע שלך.
שוחחנו עם מומחי האירועים שלנו ושאלנו אותם אילו טיפים הם יכולים להעניק למשפחות שמחפשות גן אירועים במרכז לחגיגה שלהם וזה מה שהם אמרו:

מחיר מטרה למנה
״המטבע״ בו משתמשים בעלי האולמות כדי לתמחר את השירותים שלהם הוא מחיר למנה. המחיר הזה בדרך כולל את כל השירותים שהאולם מציע: מזון, בר, השכרת גן האירועים למשך האירוע, מלצרים וכו׳. אנחנו ממליצים לך לגבש מחיר מנה אשר תואם את התקציב שהקצבת לאירוע שלך, כדי לוודא שלא תהיה חריגה שתגרום לך להפסיד על האירוע.

מה כלול במחיר?
ברגע שהתחלת את המשא ומתן עם בעלי גן האירועים, חשוב מאוד להבין מה המחיר למנה כולל מעבר לדברים הסטנדרטיים כגון כמות מלצרים על כל שולחן, כמות ברמנים, סוגי תפריטים, תאורה והגברה, עיצוב ועוד כדי להימנע מהפתעות במעמד התשלום.

גודל גן אירועים אשר מתאים לאירוע שלך
אנחנו ממליצים לך לבחור גן אירועים שיהיה מעט גדול יותר מכמות המוזמנים הריאלית שלך (אחרי הורדה של 20% במאשרי ההגעה והורדה של עוד 10% מתוך מאשרי הגעה) כדי שיהיה לך איזון בין גודל גן האירועים לכמות המשתתפים באירוע שלך. גן אירועים גדול מדי עלול להרגיש קר ומנוכר ואילו גן אירועים קטן מדי יגרום לתחושת מחנק וצפיפות שיעיקו על האורחים שלך.

אנחנו מזמינים אותך ליהנות מליווי אישי מלא במהלכו נעזור לך לבחור גן אירועים במרכז שיהיה מושלם עבורך באמצעות גיבוש תקציב נכון ורשימת משתתפים מדויקת, כך שההוצאות שלך תהיינה מצומצמות ככל הניתן.

מומחי האירועים שלנו ישמחו לעמוד לשירותך בשיחת ייעוץ והכוונה חינמית שתעזור לך להפיק את האירוע שחלמת עליו.

דילוג לתוכן