צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
גני אירועים בראשון לציון - לבחור בקלות

גני אירועים הם גולת הכותרת של עולם האירועים בישראל. העיצוב המוקפד, האוויר הפתוח והאווירה המשוחררת מושכים אליהם אלפי ישראלים אשר בוחרים לערוך את האירועים שלהם בגני אירועים. למרות שאירועים מהסוג הזה נחשבים ליקרים יותר, ההשקעה בהחלט שווה את המאמץ מכיוון שישנן חוויות שאפשר להשיג אך ורק בגני אירועים.

כדי להבטיח שהאירוע שלך יתקיים בגן אירועים ייחודי ויוקרתי, יצרנו רשימה של גני אירועים בראשון לציון אשר עברו את הסינון הקפדני שלנו ועומדים בסטנדרטים המחמירים של פורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

איך להבחין בין גני אירועים בראשון לציון לאולמות אירועים?

המעבר של החוגגים מאולמות אירועים לגני אירועים הביאו איתם פריחה של התחום לרמה שלא נראתה בארץ, כשלעיתים נראה שישנם יותר גני אירועים מאולמות אירועים. אבל לא כל גני האירועים באמת מחזיקים ב-DNA של גני אירועים ולפעמים אנחנו רואים אולמות אירועים שפתחו את החצר שלהם ומהיום הם קוראים לעצמם גן אירועים.

כדי לעזור לך להבחין בגני אירועים אמיתיים, יצרנו רשימת כללים קלה להבנה וליישום:

  • אופי המקום
    גני אירועים בראשון לציון מאופיינים בשטחים רחבי ידיים אשר כוללים אלמנטים עיצוביים שונים אשר מתאימים להם כגון מפלים, מזרקות, בריכות נוי, פינות זולה וכו׳
  • סידורי ישיבה טבעיים
    גן אירועים אשר מתוכנן לארח בחלל סגור לרוב לא ייבנה בצורה טבעית לארח אירועים בחלל פתוח ולכן סידור הישיבה עלול להרגיש לא טבעי ואף מוזר.
  • חלל סגור אשר תומך בחלל הפתוח ולא להיפך
    ניתן למצוא חללים סגורים גם בגני אירועים, אבל היחס בין השטח הסגור לפתוח תמיד יהיה לטובת השטח הפתוח. לרוב, גני אירועים בראשון לציון יבנו מתחמים סגורים כדי לספק מחסה לימים גשומים או חמים מדי. אם שמת לב שהחצר קטנה מהחלל הסגור, ככל הנראה שמדובר באולם אירועים ולא בגן אירועים.

לבחור גן אירועים בראשון לציון מושלם לאירוע שלך

ההצפה בשוק גני האירועים עלולה לבלבל אותך כי במבט ראשון רוב גני האירועים ייראו לך נוצצים, יוקרתיים ומושלמים. אבל במבט שני יכול להתגלות שוני שישפיע עמוקות על האירוע שלך ולכן כדאי להיות אובייקטיביים ככל הניתן.

היות ומדובר באירוע שלך וקשה עד בלתי אפשרי להישאר עם הרגליים הקרקע, שאלנו את מומחי האירועים שלנו מהם הפרמטרים שיש לשים לב אליהם לפני שסוגרים גן אירועים בראשל"צ והכנו רשימה שתעזור לך לבחור את הגן המושלם לאירוע שלך.

  • תקציב האירוע
    כלל הברזל הראשון בכלל לא קשור לגן האירועים אלא למיקסום היכולת שלך להרים אירוע מעולה במסגרת התקציב שלך. לצערנו אנחנו מכירים המון זוגות צעירים שהתפרעו עם התקציב שלהם והתחילו את חייהם עם מינוס מכובד. כדי להימנע מהמצב הזה אנחנו ממליצים לגבש תקציב לאירוע לפני שבכלל בדקת גן אירועים אחד. תקציב יעזור לך לסנן גני אירועים מצד אחד ויפקס אותך על ההוצאות של האירוע שלך מאידך כך שזה Win Win קלאסי.
  • רשימת אורחים מדויקת ככל הניתן
    גם כאן כדאי לך להיות ריאלי כדי לא לחרוג מהתקציב שלך. אנחנו ממליצים על שני אבני דרך בתכנון רשימת משתתפים – הזמנת אורחים קרובים >> ניכוי של 20% מהרשימה הזו >> ניכוי של עוד 10% מכל מי שאישר הגעה. לרוב זה המספר הריאלי של האורחים שיגיעו לאירוע שלך ולפיו ניתן לבחור את גודל האולם האידיאלי לך.
  • מיקום גן האירועים
    הסיבה שהכלל הזה נמצא גבוה ברשימה גם היא פרקטית. בסופו של דבר, האורחים שלך מגיעים ממקומות שונים בארץ והדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא שהם יגיעו עייפים ומותשים מהנסיעה. בחירת גן אירועים במיקום מרכזי ככל הניתן יתרום תרומה מכרעת להצלחת האירוע שלך ולכן אנחנו ממליצים לתת למיקום גן האירועים חשיבות רבה.

ישנם עוד פרמטרים חשובים לבחירת גן אירועים לאירוע שלך שקצרה היריעה מלהכיל. לכן, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי ליהנות משיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא התחייבות עם מומחי האירועים שלנו. הם ינתחו את האירוע הקרב ובא שלך, יבינו מהם הצרכים והדרישות שלך ויתאימו לך גן אירועים בראשון לציון שיהפוך את האירוע שלך לבלתי נשכח.

דילוג לתוכן