צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מקומות לעליה לתורה - לבחור בקלות

מזל טוב! הבן שלך הגיע לנקודת הציון הראשונה שלו בדרך לחיים הבוגרים שלו! חגיגות בר מצווה תמיד מרגשות, במיוחד להורים ולמשפחה, ומסמלות את תחילת תהליך ההתבגרות של הבן שלך.

כדי להעצים את החוויה, אספנו עבורך מספר מקומות לעליה לתורה שיהפכו את המאורע המרגש הזה לבלתי נשכח. החל מהכותל המערבי, דרך מצדה ועד לבתי כנסת מיוחדים ברחבי הארץ, פורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events כאן כדי לעזור לך לחגוג בר מצווה לבן שלך בדרך הייחודית, הקלה והמשתלמת ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מקומות לעליה לתורה בכל רחבי הארץ

מעבר לפן הדתי, לחגוג בר מצווה בישראל זו חוויה שונה בתכלית בה כל המשפחה מרגישה את החיבור החזק לדת ולמדינה. היתרון המשמעותי ביותר בלחגוג בר מצווה בישראל הוא כמובן מגוון האפשרויות של מקומות לעליה לתורה. אנחנו נתחיל, איך לא, בכותל המערבי ומשם נגיע למקומות לבר מצווה מיוחדים לא פחות!

הכותל המערבי
חגיגת בר מצווה בכותל המערבי, לדתיים וגם לדתיים פחות, תמיד תהיה חוויה רוחנית מלאה ומרגשת. להתבונן בשריד האחרון של בית המקדש ולקיים בו את הטקס תמחיש לך ולמשפחה שלך את ההמשכיות של העם היהודי ואת החיבור החזק למסורת.
איך להגיע לכותל?
אנחנו ממליצים לך לשכור אוטובוס אשר יקח אותך ואת המוזמנים לכותל כדי לחסוך לך זמן רב של נהיגה ומציאת חנייה היות והאיזור כמעט תמיד פקוק ועמוס.

אטרקציות נוספות לחגיגת בר מצווה בכותל
כדי להעצים את החוויה, ניתן לשכור מתופפים בירושלים שילוו את כל העלייה לתורה, צלמים שיתעדו את כל החגיגות וכמובן מסעדות בקרבת מקום בהן ניתן יהיה לאכול ולעכל את ההתרגשות הגדולה שהרגע התרחשה.

בר מצווה במדבר
חוויה מדברית כזו לא רק שתעצים את החגיגה אלא תעניק לה מיסטיות שרק המדבר יכול להעניק. ישנם שני מקומות לעליה לתורה שאנחנו ממליצים עליהם – מצדה ועין גדי.

מצדה
אנחנו ממליצים לך להגיע לפני עלות השחר כדי לתפוס את הזריחה המדהימה ולקיים את הטקס על הר המצדה. גם כאן כדאי לך לשכור אוטובוס כדי להקל על המוזמנים את הדרך הארוכה, במיוחד בשעות המוקדמות של לפנות בוקר.

בר מצווה בבית הכנסת העתיק של עין גדי
לא הרבה מכירים את האפשרות הזו, אבל בית הכנסת העתיק של עין גדי הוא מקום מרגש וקסום לחגוג בו בר מצווה. הנוף המדברי, יחד עם ים המלח ברקע יעניקו לבר המצווה נופך ייחודי ובלתי נשכח שיכול להפוך לחגיגה של סופ״ש שלם עם התארחות באחד מבתי המלון הרבים השוכנים לחופו של ים המלח.

בר מצווה במסעדה
מקום לעליה לתורה לא חייב להיות באתר כזה או אחר ובהחלט יכול להתקיים במסעדה. עם העלייה בביקוש לחגיגות בר מצווה, בעלי מסעדות רבים התאימו את המסעדות שלהם לקיים אירועים מסוג זה ומסוגלים להפיק לך חגיגת בר מצווה בלתי נשכחת הכוללת כל מה שאירוע מפואר יכול לכלול.כדי לבחור מסעדה נכונה לאירוע שלך, אנחנו ממליצים לבדוק מהי כמות הסועדים שהמסעדה יכולה להכיל, מהי רמת הכשרות (כדי שכל האורחים יוכלו להגיע וליהנות מהאוכל) ומהו הניסיון שיש למסעדה באירוח בר מצווה.

לסיכום, כפי שראית לא חסרים מקומות לעליה לתורה בישראל מה שמעניק לך מגוון אפשרויות רחב אבל גם עלול לבלבל. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנוכל להתאים לך מקום לעליה לתורה שיתאים לאופי המשפחה שלך, לאיזור המגורים הספציפי שלך וכמובן לתקציב שלך.

שיהיה בשמחות!
צוות פורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events

דילוג לתוכן