צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אירועים קטנים בראשון לציון - לבחור בקלות

אירועים קטנים אינם חייבים להיות יקרים אם אתם רוצים לקיים אותם באזור המרכז. בראשון לציון, תוכלו למצוא מקומות לאירועים קטנים מכל הסוגים, אשר יתנו לכם מענה אופטימלי גם של מיקום באזור המרכז וגם בעלויות מוזלות יותר, מאשר היה בתל אביב.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

היכן עורכים אירוע קטן בראשון לציון?

שאלה מצוינת. איפה שתרצו. אירוע קטן  בראשון לציון מארח בין 50-200 אורחים בדר"כ ולכן כל האופציות פתוחות בפניכם. בין אם מדובר על בר אירועים אפנתי, מועדון ליד הים, מסעדה שף המארחת אירועים קטנים, או אפילו מקום בטבע, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק כמה מוזמנים יש לכם, מהי ההעדפה של מיקום האירוע וזהו. מתחילים לחפש את המקומות המתאימים לכם ביותר לאירוע קטן בראשון לציון. 

כיצד מוצאים מקומות לאירועים קטנים בראשון לציון?

היום, בעידן האינטרנט, לא צריך להתאמץ יתר על המידה בחיפושים, פשוט מקלידים את הצורך ועולות אפשרויות רבות, מהן צריך לבחור את זו הטובה ביותר וכך גם כאן. 

פורטל מקומות מיוחדים לאירועים עושה עבורכם את הסינון הראשוני, אך הקפדני, אודות כל המקומות ואולמות האירועים המתאימים לאירועים קטנים בראשון לציון, עפ"י הדרישות שלכם. 

הזנת נתונים בסיסיים של כמות מוזמנים, עלות מנה, כשרות ומיקום האירוע, תעלה בפניכם רשימה מפורטת של המקומות המתאימים לכם. ראיתם מקום שאהבתם? צרו קשר ותאמו פגישה עם מנהלי המקום, בזמן אירוע חי, לבחינת הפרטים הנוספים לאירוע שלכם.

מה חשוב לדעת על אירוע קטן בראשון לציון?

בהתאם לסוג האירוע שלכם, חתונה, ברית, בר מצווה או מסיבה לעובדים. ערכו רשימה מקדימה של הדרישות שלכם ובדקו מול מנהל המקום התאמה לרשימה. למה כדאי לשים לב לפני אירוע קטן בראשון לציון?

  • רישיון עסק. כל עסק בכלל וכל עסק של אירועים בפרט, מחויב עפ"י חוק, להחזיק ברישיון עסק בתוקף, מה שמאפשר ללקוח לדעת כי במקרה ותהיה תאונה או תקלה, יוכל לקבל פיצוי בהתאם לנזקים שעלולים להיגרם. 
  • החנייה. האם קרובה למקום האירוע, האם נגישה לבעלי מוגבלויות.
  • המקום. הכניסה היא הרושם החשוב ביותר על האורחים ולכן שימו לב לרמת העיצוב, הניקיון  בחדרי השירותים ותדירות הניקיון בהם וכדומה. בתוך המקום עצמו בדקו האם מרווח דיו לכל המוזמנים, רחבת הריקודים, סידור השולחן או אפשרויות הישיבה בהתאם לאירוע.
  • מה כלול במחיר? כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר לאירוע, בדקו מה כלול בה שכן, לעיתים, תיווכחו כי זול יותר יהיה לסגור מול מנהלי המקום ספקים שונים מטעמו (כמו קייטרינג, תאורה, מערכת הגברה, בריכות לאירועים וכו'), מאשר לשכור שירותים נפרדים.
  • שעת האירוע. לא כל האירועים הקטנים בראשון לציון מתקיימים בשעות הערב, אם יש לכם אירוע בוקר או צהריים, חשוב לבדוק את עומסי התנועה בשעות הרלוונטיות לנוחות הגעה של האורחים, או רעש לשכנים במקרים ונשמעת מוסיקה. 

פורטל מקומות מיוחדים לאירועים מפיק לכם אירוע קטן בראשון לציון

לא כולנו נולדנו מפיקי אירועים ויש פרטים רבים שחשוב לדעת ולזכור. על מנת להקל עליכם, אנו מזמינים אתכם לצור קשר עם מחלקת ההפקות שלנו, אשר תסייע לכם ללא עלות ותייעץ בהרכבת האירוע הבלתי נשכח שלכם!!

דילוג לתוכן