צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אירועים קטנים במרכז - לבחור בקלות

כאשר אנו מבקשים לערוך אירועים קטנים במרכז, אנו מראש יודעים כי מדובר על אירוע מצומצם, משפחתי, אינטימי, עם 50-200 מוזמנים, מה שמבטיח אירוע נעים וייחודי.

פורטל מקומות מיוחדים לאירועים, מסייע לכל אלו המבקשים למצוא את המקום המיוחד שלהם לאירוע קטן במרכז, אך אין להם זמן לחפש ממקום למקום. ריכזנו את כל המקומות לאירועים קטנים במרכז, השווים והאטרקטיביים ביותר, אתם צריכים רק להקליד כמה נתונים לדיוק הבחירה ומנוע החיפוש שלנו יעשה עבורכם את העבודה במהירות ויעילות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מחפשים מקום לאירוע קטן במרכז?

אין מקום טוב מפורטל מקומות מיוחדים לאירועים, שכן, אנו בוררים את המקומות המומלצים ביותר, השווים ביותר שניתן למצוא בכל רחבי הארץ וכמובן, גם מקומות לאירועים קטנים במרכז.

למציאת המקום המתאים לאירוע שלכם, עליכם רק להזין מהו סוג האירוע, כמה מוזמנים יש לכם, מה המחיר למנה שאתם מבקשים והאם יש כשרות במקום.

לאחר הסינון הראשוני, תקבלו כמה אופציות מצוינות העונות לקריטריונים שלכם. מכאן, תוכלו לצפות בתמונות של המקום, מבחוץ ומבפנים, מפרט האירועים של המקום ופרטים אחרים. אם יש לכם שאלות ספציפיות שאינן מופיעות במידע, צרו קשר ישירות עם בעלי המקום, אשר ישמחו לתת לכם מענה לכל שאלה. 

מה חשוב לדעת על אירועים קטנים במרכז?

כדי להצליח בהפקת האירוע וכדי שהאורחים ייהנו במקסימום, חשוב לדעת כמה דברים:

  • כמות מוזמנים

לא כל המקומות מכילים את אותו מס' האורחים. אירוע קטן במרכז נמדד לרוב בין 50 ועד 200 מוזמנים לערך. 

  • סוג האירוע

חתונה מצומצמת, אולם לערוך ברית מילה, ערב לעובדי החברה, מופע אינטימי, מסיבת רווקות. כל אחד מהאירועים הללו, דורש עיצוב שונה, אווירה שונה. 

  • תקציב

על מנת לבנות תקציב ומסגרת ממנה לא חורגים, חשוב לדעת אילו ספקים ואנשי מקצוע נוספים אתם צריכים. מכל ספק שכזה, יש לבקש הצעת מחיר עפ"י דרישה, וכך תוכלו לקבל מושג לקראת מה אתם הולכים. 

  • רישיון עסק בתוקף

לכולם יכולה לקרות תקלה/ תאונה באירוע ועל מנת לוודא כי עוגמת הנפש תהיה קטנה ככל הניתן, חשוב לדרוש לראות רישיון עסק בתוקף, אשר ידאג לכם לפיצוי במקרה ותזדקקו לכזה. 

  • מה שרואים מכאן לא רואים משם

אתם ממש קרובים לסגירה של מקום לאירוע שלכם, הדבר החשוב ביותר בסופו של דבר הוא מראה עיניים. תאמו פגישה/ ביקור במקום, עדיף כמובן בזמן אירוע מתקיים, כך תוכלו להתרשם באמת מכל דבר שחשוב לכם, כמו למשל:

  • חנייה

האם רחבה דיה, קורבה מספיק למקום האירוע והכי חשוב, האם נגישה לבעלי מוגבלויות?

  • המקום

האם המקום לאירוע קטן במרכז מתאים לאווירה שאתם רוצים, בין אם זו חתונה או מקום לשבת חתן? האם המקום נקי במהלך האירוע , כולל תאי השירותים והאם דואגים לניקיון במשך כל האירוע? האם סידור השולחנות מתאים לכם, העיצוב, המעברים? האם רחבת הריקודים מספיק גדולה עבור המוזמנים המרקדים? 

אירועים קטנים במרכז עם פורטל מקומות מיוחדים לאירועים

אנו מניחים שאתם נרגשים מעט עם כל ההכנות. אם אתם חשים לחץ וחוששים לפספס פרט כלשהו בקשר לאירוע שלכם, צוות ההפקה שלנו לאירועים קטנים במרכז ישמח לסייע לכם ללא עלות, בייעוץ והכוונה להפקת האירוע המושלם!

צרו קשר כעת.

דילוג לתוכן