צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אירועים קטנים בלוד - לבחור בקלות

כאשר אתם חוגגים אירוע בו יש 50-150 מוזמנים, אתם זקוקים למקום מיוחד ואינטימי, בו יוכלו כל האורחים שלכם להרגיש בבית. פורטל מקומות מיוחדים לאירועים, שמח להציע לכם מקומות לאירועים קטנים בלוד, השוכנת במרכז הארץ ומאפשרת לכם ולאורחים שלכם, להגיע בנוחות ובנעימות לאירוע.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

אירועים קטנים בלוד. יש דבר כזה

יותר ויותר אנשים מעדיפים להפיק אירועים קטנים ואינטימיים ואנו בפורטל, עשינו עבורכם את מרבית עבודת החיפוש והאיתור של אותם מקומות שיכולים להתאים לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לפורטל ולהיעזר במנוע החיפוש המתקדם שלנו, בו עליכם להקליד מיקום. סוג אירוע. כמות מוזמנים. עלות מנה וכשרות. תוך שניות יעלו מולכם מקומות לאירועים קטנים בלוד, המומלצים והטובים ביותר עבורכם, מהם תוכלו לבחור את מה שאתם אוהבים ביותר.

אירוע קטן בלוד יכול להיות במסעדות, בתי כנסת, מועדון, לופטים מעוצבים, מקום בטבע בין עצי פרי וכדומה, מקום לארוחה עסקית אתם ממש לא חייבים להפיק אירוע גדול אם אתם רוצים אווירה מיוחדת ואינטימית. 

איך בוחרים מקום לאירוע קטן בלוד?

אם אתם נעזרים במנוע החיפוש שלנו, המשימה שלכם קלה במיוחד. האפשרויות שיעלו מולכם הינן המומלצות והטובות ביותר, אנו מציעים לכם להיכנס לדפי הפרופיל של אותם המקומות ולהתרשם קצת יותר לעומק, תוכלו לקרוא אודת המקום ומה מציעים לכם, תמונות מאירועים וחוות דעת של חוגגים שהיו. בעמוד הפרופיל מצוינים בין היתר חבילות ייעודיות לאירועים אותן שווה לבדוק, שכן, לעתים הן מוזילות עלויות, אם הייתם שוכרים ספקים חיצוניים לאירוע שלכם.

ראיתם כמה מקומות שאהבתם, סמנו לעצמכם בין 3-5 מקסימום על מנת שלא ללכת לאיבוד, תאמו פגישת היכרות עם בעלי המקום, עדיף כמובן, בזמן אירוע קטן בלוד כשהוא מתקיים בו ניתן יהיה להתרשם באמת ולא רק מתמונות. 

מה כדאי לדעת לפני שסוגרים אירוע קטן בלוד?

  • על מנת לוודא של תשכחו, מומלץ להכין רשימה מראש בה יש לציין כל מה שחשוב לכם באירוע, כמו למשל- ציוד טכני, מערכת הגברה, סידור שולחנות באופן מסוים, אטרקציות לאירוע בת מצווה וכדומה.
  • כאשר אם מגיעים למקום, שימו לב לחנייה האם קרובה, נגישה. 
  • הניקיון הינו הנקודה הרגישה בכל אירוע ולכן, הקפידו לבדוק מה קורה בתאי השירותים ובכלל המקום והאם דואגים לניקיון שוטף במהלכו של האירוע.
  • רישיון עסק בתוקף. אחד הניירות החשובים ביותר כולל ניירת ביטוחית של כיבוי אש וכדומה. 
  • חבילות אירוע. יש מקומות לאירועים קטנים בלוד, אשר יציעו לכם חבילה שלמה הכוללת- עיצוב, הזמנות + מפת הגעה, בר/ קייטרינג מושקע, צלם וכדומה. שווה לבדוק. 

אירוע קטן ומושלם בלוד עם פורטל מקומות מיוחדים לאירועים

עמלנו רבות על מנת להקל עליכם את הפקת האירוע החשוב שלכם, אך במידה ואתם זקוקים לייעוץ מקצועי/ שאלות, אתם מוזמנים לצור קשר עם צוות ההפקה המקצועי שלנו אשר ישמח לייעץ לכם ללא עלות להפקת האירוע המושלם!

דילוג לתוכן