צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אירועים קטנים בכפר יונה - לבחור בקלות

מחפשים מקום מושלם לאירועים קטנים? קבלו את הרשימה המומלצת והטובה ביותר לאירועים קטנים בכפר יונה! צוות פורטל מקומות מיוחדים לאירועים, יסייע לכם בכל צורך בהפקת אירוע מושלם! אתם מוזמנים לקרוא איך מפיקים אירוע מקצועי מבלי לקום מהספה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מקומות לאירועים קטנים בכפר יונה

מתכננים חתונה קטנה? בר מצווה משפחתית, או אירוע קטן לעובדים? לנו לא משנה, אנו מציעים לכם להיעזר במנוע החיפוש המתקדם שלנו, על מנת לחסוך בזמן של חיפושים וכיתות רגליים מיותר. 

כפר יונה, יישוב קסום בלב שפלת החוף, מציע לתושביו ותושבי הסביבה, מקומות נפלאים לאירועים בסגנונות שונים, כמו למשל: גן אירועים, מועדון, מסעדה מעוצבת, או מקום בחיק הטבע. אנו מזמינים אתכם לבדוק מה יש לנו להציע לכם. 

איך מוצאים מקום לאירוע קטן בכפר יונה?

היום, בעידן הטכנולוגי, הכל בהישג יד ממש ואין צורך להתכונן מראש ולצאת מהבית, בחלוניות מנוע החיפוש שבפורטל, יש להקליד כמה פרמטרים ראשונים:

  • מה אתם מחפשים? יפתח חלון ובו כל האופציות למקומות לאירועים קטנים בכפר יונה לבחירתכם כמו אולמות לאירוע ברית, חתונה ועוד.
  • אזור בארץ? כפר יונה- אזור השפלה.
  • כמות מוזמנים? אירוע קטן יכיל בדר"כ 50-200 אורחים. 
  • מחיר למנה. מסגרת תקציב מוקפדת תסייע לכם לא לחרוג ולהיכנס להוצאות בלתי מתוכננות
  • כשרות. כן או לא. אם חשובה לכם. 

כפתור "לבחירת מקום" יביא אליכם את כל המקומות המומלצים ביותר בכפר יונה, וכל אחד מהם יוביל לעמוד פרופיל עם כל הפרטים על האירועים המתקיים במקום, תמונות, חוות דעת וכדומה.

כעת צריך לבחור כמה מתוכם ולתאם פגישה עם בעלי המקום לבחינה והתרשמות, עדיף בזמן בו מתקיים אירוע קטן בכפר יונה כמו שלכם. 

מה צריך לדעת לפני שסוגרים אירוע?

קחו בחשבון שכולם רוצים שתסגרו אצלם את האירוע שלכם ולכן, אל תסגרו את האירוע במקום הראשון שתראו, קחו את הזמן, הכינו רשימת דרישות וצרכים מראש ובדקו מה המקום מציע לכם ובאילו עלויות. רק לאחר שעברתם בין כל המקומות שסימנתם ושמעתם את כולם, שבו בנחת והחליטו באופן שקול ומיטבי.

  • הדבר הראשון אליו יש לשים לב הוא החנייה. האם יש למקום חנייה צמודה או האם יש צורך לחנות בסמוך? האם החנייה נגישה?
  • מבואת הכניסה. האם מזמינה לטעמכם, מעוצבת בהתאם לאירוע?
  • המקום. בפנים יש לבחון את רמת הניקיון בכל החלל ובעיקר במקומות רגישים כמו תאי השירותים, באזור הבר והשולחנות, רחבת הריקודים.
  • סידור השולחנות והעיצוב הכללי. לכל מקום יש את האופן בו הוא מעוצב ומסדר את מקומות הישיבה ויש מסעדות שמספקות חדר פרטי לאירוע. אם יש לכם דרישה ספציפית, זהו הרגע לבדוק האם יספקו לכם את מבוקשכם. 
  • רישיון עסק בתוקף. אין וויכוח כי המקום חייב להיות מבוטח למקרי תקלות / תאונות. בקשו לראות רישיון עסק בתקוף, כך תדעו שאתם מבוטחים. 

ספקים שונים אותם אתם צריכים לאירוע קטן בכפר יונה כמוו די. ג'י, הרכבים מוזיקלי, צלם, מזכרות, ציוד טכני ועוד, גם כאן אנו מסייעים לכם ובקטגוריית "ספקים מומלצים" תמצאו את כולם!

תבלו !

דילוג לתוכן