צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אירועים קטנים בהרצליה - לבחור בקלות

לעיתים, עצם המחשבה על המשימות המרובות הכרוכות בהפקת אירועים קטנים בהרצליה, מתישה עוד טרם יצאתם לחיפוש אחר המקום המושלם, לכן, פורטל מקומות מיוחדים לאירועים הוא המקום המתאים עבורכם לתחילת החיפוש,  כך תהיו בטוחים שתכסו את כל הפרטים הקטנים והגדולים, להפקת האירוע שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מדוע כדאי לחגוג אירוע קטן בהרצליה?

  • מניסיון שלנו, בשנים האחרונות הולך וגובר הטרנד של אירועים קטנים, אנשים מעדיפים יותר אירוע מצומצם ואישי, כזה עם חברים ומשפחה קרובה, לא תמיד העלויות הן הסיבה, אלא יותר החוויה והזיכרון שנשארים לאחריו בלבם של האורחים. 
  • אירוע קטן הינו אירוע של 50-200 מוזמנים ולכן מדובר באירוע מצומצם ואינטימי יותר, מאשר אירועים מרובי משתתפים. 
  • הרצליה ממוקמת  באזור השרון הצפוני וקרובה ממש למרכז, מה שהופך אותה לאטרקטיבית ונוחה להגעה. 
  • מבחר המקומות לאירועים קטנים בהרצליה רב ומגוון ביותר, ומציע סוגים שונים של מטבחים לאירועים אקסקלוסיביים, אותנטיים, מטבח קונספט, או כל סוג מטבח שתרצו.
  • במרינה היפהפייה, במרכז העיר, במסעדת שף, במועדון מעוצב, לא חסרים מקומות לבחירה בהם ניתן לחגוג בהרצליה. 

איך מוצאים מקומות לאירועים קטנים בהרצליה?

פורטל מקומות מיוחדים לאירועים הוא למעשה מנוע חיפוש מתקדם, המסנן עבורכם את המקומות המתאימים ביותר לסוגים שונים של אירועים, כמו למשל:

ועוד מקומות שונים בכל רחבי הארץ וכמובן מקומות לאירועים קטנים בהרצליה. 

בדף הראשי בפורטל, תמצאו חלוניות בהן יש להזין את כמות המוזמנים שלכם, מיקום האירוע המבוקש לכם, עלות המנה וכשרות.  לחיצה מהירה תעלה מולכם את האופציות המיטביות, עפ"י הקריטריונים שהוקלדו. 

מצאתם את המקום לאירוע בהרצליה. מה עכשיו?

זה הרגע להוציא את המסך אל המציאות. מצאתם אצלנו מקום לאירוע קטן בהרצליה שאהבתם, קראתם בעמוד הפרופיל אודות המקום, ראיתם תמונות וקראתם חוות דעת של לקוחות שחגגו במקום. זה הזמן לתאם מפגש עם בעלי המקום, רצוי בזמן אירוע אמיתי. אלו הדברים אליהם חשוב לשים לב, טרם הסגירה:

  • רישיון עסק בתוקף. 
  • החנייה במקום. נגישות לכיסאות גלגלים (גם בכלל המקום).
  • מבואת הכניסה, העיצוב וסידור השולחנות.
  • ניקיון כללי ובעיקר בחדרי השירותים, אזור הבר. 
  • ניהול האירוע ומקצועיות העובדים מלצרים.
  • מה כלול בעסקה. לעיתים שווה לבדוק האם ישנן עסקאת חבילה, בה תוכלו לקבל שירות נוסף כלול, כמו עיצוב, קייטרינג, מערכת הגברה, תאורה וכדומה. 

טרם הגעתכם למקום מומלץ לערוך רשימת דרישות מותאמת לאירוע שלכם ולבדוק האם ניתן לקבלן ובאיזו עלות.

השלמת אירוע בפורטל מקומות מיוחדים לאירועים

עוד שירות ללקוחותינו בפורטל אשר מחפשים מקום לאירוע קטן בהרצליה, הוא אנשי השירות והספקים השונים הדרושים לכם לאירוע מושלם, כמו למשל דיג'יי, צלם, הרכבים מוזיקליים, אטרקציות שונות לאירועים, גימיקים ואחרים. 

אנו מציעים לכם לבדוק את האפשרויות הרבות שיש לנו להציע ובנוסף, צוות ההפקה שלנו זמין עבורכם לכל שאלה או צורך בשיחת ייעוץ טלפונית ללא עלות, כך תוכלו לקבל את האירוע הטוב ביותר בשבילכם!

דילוג לתוכן