צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אירועים קטנים בבת ים - לבחור בקלות

אם יש לכם אירוע קטן שאתם מחפשים מקום מיוחד לחגוג אותו, אין לכם מה להמשיך ולחפש, הגעתם למקום המתאים ביותר! פורטל מקומות מיוחדים לאירועים, נועד לחסוך לגולשים זמן של חיפושים בלתי נגמרים אחר המקום המושלם לאירוע. אצלנו, תוכלו למצוא את כל סוגי המקומות והאולמות בכל רחבי הארץ, עבור כל סוגי האירועים שתרצו וגם מקומות לאירועים קטנים בבת ים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

אירועים קטנים בבת ים. יש דבר כזה.

להבדיל מאירועים גדולים רבי משתתפים עם הפקות גרנדיוזיות, באירועים קטנים האווירה שונה לחלוטין, החל ממספר המוזמנים שעומד בדר"כ על 50-100 עיצוב המקום מותאם לאירוע הקטן ומשדר אינטימיות/ משפחתיות וזהו אגב, גם הסוד לאווירה הנעימה באירוע.

אירוע קטן בבת ים מבטיח לכם חוויה אחרת, שונה וכזו שהאורחים לא ישכחו!

איזה מקומות לאירועים קטנים בבת ים אפשר למצוא?

מסעדות, מועדונים, מקומות בטבע, בתי כנסת, לופטים מעוצבים, ברים מותאמים לאירועים ועוד. העיר שלחוף הים התיכון, משופעת במקומות לאירועים קטנים בבת ים, אתם רק צריכים לבחור לפי הצורך שלכם ואיך תעשו את זה? בעזרת מנוע החיפוש המצוין שלנו שיעזור לכם בסינון הראשוני. על מנת להתחיל בחיפוש, עליכם להקליד נתוני פתיחה בסיסיים כמו: עלות מנה. מספר מוזמנים וכשרות. מהאפשרויות שיעלו מולכם, תוכלו לבחור כמה מקומות שאהבתם ולקרוא בדפי הפרופיל שלהם מה מציעים לאירועים שונים כמו מקום בשביל חתונה לחורף למשל, תמונות של המקום והתרשמות כללית. על מנת שתוכלו לקחת החלטה מיטבית, תמיד טוב לתאם פגישה עם בעלי המקום ולהתרשם בזמן אירוע חי. עדיף לבחור בין 2-4 מקומות על מנת שלא ללכת לאיבוד בין כל המקומות השונים.

מה כדאי לדעת לפני שסוגרים אירוע קטן בבת ים?

בסופו של דבר- אירוע הוא אירוע הוא אירוע ויש דברים עליהם אין לוותר גם אם מדובר על אירוע קטן בבת ים ומצומצם משתתפים:

  • נתחיל מסוג האירוע. לא כל המקומות מתאימים לחגוג את כל סוגי האירועים, אם מדובר בחתונה או מסית רווקות, בריתה, יום הולדת משפחתי או אירוע עסקי- כל אחד מאלו שונים מאד אחד מהשני וישנם מקומות שמתאימים רק לסוג מסוים של אירועים- בדקו במקום .
  • מספר מוזמנים. אם יש לכם 50 מוזמנים והמקום יכול להכיל, חשוב לבדוק איך מתוכנן סידור הישיבה והאם תוחמים אזור מוגדר עבור האירוע שלכם או לא.
  • שעת האירוע. גם לשעה יש חשיבות, שכן, ברית מילה, או בריתה, הנהוגים להתקיים בשעות הצהריים, כרוכות בהגעה בשעות עומס בכבישים ובמחסור בחניות. לכן חשוב לבדוק האם יש חנייה במקום/ חנייה שמורה לאורחים בחינם. 
  • רישיון עסק בתוקף. כל המקומות לאירועים המופיעים באתר, עברו סינון קפדני ומקצועי ועדיין, הגעתם למקום, אהבתם ואתם רוצים לסגור- שנייה לפני החתימה, בקשו לראות רישיון עסק בתוקף כמו גם את שאר ניירות העסק הביטוחיים- כבאות/ משטרה וכיו"ב, כך תוכלו לוודא כי לא תישארו ללא ביטוח במקרה לא תאונה או תקלה.

 

זקוקים לעזרה נוספת? קצת מבולבלים? צרו קשר, נסייע לכם בכל הדרוש!

דילוג לתוכן