צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אירועים קטנים באשקלון - לבחור בקלות

איך אתם רוצים לחגוג את החתונה שלכם? את ברית המילה של הבן הבכור, או את בת המצווה של התאומות? 

רגע לפני שאתם חושבים שיש לכם את ה-מקום, תנו לנו להציע לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה – אשקלון. כן, אשקלון פנינת הדרום, על חוף הים התיכון, מציעה לכם מקומות קסומים לאירועים קטנים, מקומות בטבע, מועדונים, אולמות, לופטים מעוצבים, מסעדות שף, רק תגידו מה מתאים לכם ואנחנו בפורטל מקומות מיוחדים לאירועים, נביא אליכם את המקומות לאירועים קטנים באשקלון המושלמים ביותר לאירוע שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מחפשים מקומות לאירועים קטנים באשקלון?

אם יש לכם מספר אורחים קטן, בין 50-200 ישנם מקומות רבים שיכולים לעניין אתכם באשקלון, המציעה לכם פתרונות לכל סוג של אירוע שתרצו.

דרך הפורטל שלנו בוודאי תשמחו לגלות, שתוכלו למצוא לא רק מקומות לאירועים קטנים באשקלון, אלא גם את כל הספקים ואנשי השירות המומלצים ביותר, להפקת אירוע מושלם ומוצלח ביותר!

אירועים קטנים באשקלון עם פורטל מקומות מיוחדים לאירועים.

אז יש לכם אירוע והחלטתם לחגוג אותו באשקלון, מעולה! כך תעשו זאת נכון:

בחירת המקום המתאים ליום הולדת או לאירוע הוא הדבר החשוב ביותר. אתם בוודאי לא רוצים שהמוזמנים שלכם יאלצו לנסוע שעות רבות לפני ואחרי האירוע ולכן חשוב למצוא מקום לאירוע קטן באשקלון שמתאים ונוח להגעה.

בחלוניות בעמוד הראשי, יש להקליד את כמות האורחים שלכם, עלות המנה וכשרות (אם חשובה לכם/ למוזמנים שלכם. לחיצה מהירה, תעלה מולכם את המקומות הטובים ביותר, עפ"י הקריטריונים שהקלדתם ועוד לחיצה, תכניס אתכם לדף הפרופיל של המקום הנבחר. 

מכאן אתם ממשיכים עצמאית ואם אהבתם את מה שראיתם, תאמו פגישת ביקור במקום להתרשמות.

מה חשוב לדעת לפני שסוגרים אירוע קטן באשקלון?

  • תקציב. תמיד חשוב להגדיר מסגרת ולהשתדל מאד לעמוד בה. אירוע קטן באשקלון, לא יהיה כרוך בעלויות גבוהות אם תדעו לתכנן נכון.
  • ביקור במקום. בין אם מדובר על אולם או חדרי קריוקי פרטיים לאירוע, התרשמות אמיתית תהיה בזמן אירוע אמיתי, כך תוכלו לראות כיצד מתנהל המקום באמת, את החנייה- קרובה למקום, נגישה, רמת הניקיון במקום, חדרי השירותים, רמת שירות המלצרים, הקייטרינג, סידור השולחנות, עיצוב המקום וכל דבר אחר נוסף שחשוב לכם.
  • כדאי לדעת. רישיון עסק בתוקף. למרות שכל המקומות לאירועים קטנים באשקלון המופיעים אצלנו, מחזיקים ברישיון עסק בתוקף, דרשו לראותו פיזית. רישיון עסק בתוקף, מכסה אתכם במידה של תקלה/ תאונה. 
  • מה כלול במחיר המקום. היתרון של מקומות לאירועים קטנים באשקלון הוא הגודל. מקומות קטנים יכולים לגלם במחיר האירוע פריטי ציוד שונים כמו מקרן, מסך, מערכת הגברה, עיצוב שולחנות ועוד. שאלו את מנהלי המקום מה מקובל אצלם. 

ודבר חשוב מאד לדעת! אם אתם לחוצים מדי, או זקוקים לעזרה בהפקת אירוע קטן באשקלון, אנו שמחים להציע את עזרתנו, ללא עלות, בייעוץ והמלצות להפקת האירוע המושלם שלכם!

צרו קשר כעת.

דילוג לתוכן