צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אירועים קטנים באשדוד - לבחור בקלות

אשדוד היא מקום מושלם לאירועים בכלל ולאירועים קטנים בפרט, שכן, לעיר הנמל הדרומית, יש מגוון מקומות נפלאים לאירועים קטנים באשדוד, ביניהם תוכלו למצוא מסעדות מיוחדות ואינטימיות, אולמות קטנים מעוצבים באווירה ים תיכונית אותנטית, מקומות משגעים ליד הים ואחרים. בקיצור, אם אתם מחפשים מקום מיוחד לאירוע מושלם? אשדוד היא ה-מקום!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

למי מתאים לחגוג אירוע קטן באשדוד?

תשובה לשאלה זו כל כך ברורה – לכל אחד ואחת המעוניינים באירוע מיוחד, לא משנה איזה, זו יכולה להיות חתונה אינטימית על חוף הים, בר/ בת מצווה משפחתית וססגונית, מסיבת קונספט כמו מסיבת רווקות/ים, מסיבת שחרור, או גיוס, יום הולדת לסבא/ בן משפחה, ערב עסקי לעובדי החברה. אין אירוע קטן באשדוד שלא תמצאו מקומות מיוחדים לעשות בהם את האירוע. כל שעליכם לעשות הוא רק להחליט שאשדוד היא המקום, ואנו נעשה עבורכם את כל השאר, בקלות ובלחיצת כפתור.

אירועים קטנים באשדוד עם פורטל מקומות מיוחדים לאירועים.

על מנת למצוא את המקום הטוב ביותר לאירוע קטן באשדוד, אתם צריכים לעשות כמה פעולות פשוטות בלבד: בחלונית המתאימה בדף הראשי, עליכם לציין את האופציות הבאות:

  • אזור האירוע. פרט לאשדוד, יש בפורטל שלנו מקומות לאירועים קטנים בכל רחבי הארץ, בצפון, בדרום, במרכז ובכל מקום שתבחרו.
  • כמות אורחים. אירועים קטנים באשדוד מאופיינים בדר"כ בכמות אורחים מצומצמת בין 50-200 איש ועל מנת להתאים את המקום לכמות האורחים חשוב לציין זאת. 
  • כשרות. אנו מציעים מקומות כשרים לבחירה, לגבי סוג הכשרות הניתנת במקום, יש לבדוק עם בעלי המקום.

בנוסף לאלו, תוכלו לראות בפורטל לשונית של ספקים לאירועים, מהם תוכלו לבחור את כל הסוגים של נותני השירות השונים, החל מצלם, די.ג'יי, בר, קייטרינג, מזכרות ואטרקציות לאירועים ועוד.

מה חשוב לדעת על אירוע קטן באשדוד?

נתחיל בתקציב. מאד קל לדעת מאיפה מתחילים ומאד קשה לדעת איפה זה נגמר ולכן, על מנת לדייק כמה שניתן את מסגרת התקציב, ניתן לקבל עלות מנה לאדם, במקום שבחרתם, כך תקבלו אינדיקציה טובה יותר לגבי העלות הכללית בהתאם לספקים השונים שתצטרכו.

רישיון עסק. תמיד תמיד ודבר ראשון, לבקש לראות את רישיון העסק. אתם לא רוצים להיות מופתעים במקרה ותזדקקו לפיצוי בגין תאונה, או תקלה כזו או אחרת. 

אין טוב ממראה עיניים. חשוב להגיע למקום האירוע פיזית, מומלץ בזמן אירוע קטן באשדוד בזמן שהוא מתקיים, כך ניתן יהיה לבחון את האופן בו מנוהל האירוע ע"י בעלי המקום בכל הקשור לניקיון, האוכל, סידור המקום, העיצוב, הכניסה והחנייה וכדומה.

נגישות לבעלי צרכים מיוחדים. בין אם באזור החנייה או בשירותים ובין אם במעברים בין השולחנות, או נגישות לבר המשקאות. קחו רגע למחשבה על אלו המגיעים עם כסאות גלגלים ואפשרו להם ליהנות כמו כל האורחים. ישנם תקנים להנגשה, וודאו עם בעלי המקום שאכן עומד בהם.

ישנם אלו אשר הפקת אירוע קטן באשדוד כמו לעשות חתונה בוילה היא עניין מורכב ומסובך וגם כאן, אנו בפורטל מקומות מיוחדים לאירועים, דואגים לכם ונשמח לסייע בהפקה מושלמת של כל האירוע, בעזרת צוות ההפקה המקצועי והמנוסה שלנו. נשמע טוב? מעולה!

צרו קשר כעת ונסייע לכם בכל הדרוש

תהנו!

דילוג לתוכן