צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מלון לשבת חתן בדרום - לבחור בקלות

שבת חתן היא חגיגה משפחתית, אינטימית ושמחה שמציינת עוד אבן דרך בדרך להקמת משפחה. בדרך כלל נהוג לקיים את המסורת בבית הכנסת בו החתן מתפלל כבדרך קבע, אבל אנחנו רואים מגמה הולכת ועולה של משפחות אשר בוחרות לנצל את המצווה הזו ולצאת לסוף שבוע ארוך ובוחרות מלון לשבת חתן בדרום בו הם יבלו את סוף השבוע ויקיימו את המצווה בבית הכנסת של המלון.

כדי לענות על הצורך הזה, יצרנו רשימה של מלונות לשבת חתן בדרום אשר מכילה אך ורק בתי מלון העומדים בסטנדרטים הגבוהים של פורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events ובוודאות יעניקו לך חווית אירוח יוצאת דופן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

כיצד לבחור מלון לשבת חתן בדרום שיתאים לך

מלונות הם שם כולל לכל סוגי ההארחה הקיימים בדרום ולכן אנחנו מזמינים אותך לפתוח את הראש ולא לעצור בבתי מלון. בדרום ניתן למצוא מגוון רחב של מקומות לשבת חתן כגון בתי הארחה, צימרים, כפרי נופש, מלונות בוטיק ועוד ולכן שפע האפשרויות שלך כמעט בלתי מוגבל. איזור הדרום הוא כל כך רחב ומאפשר לך לבחור את האווירה המתאימה לך מהים התיכון באשקלון, דרך ים המלח, הנגב המערבי והערבה. אז איך בכל זאת ניתן לבחור מלון לשבת חתן בדרום שיתאים בול לאירוע שלך? באמצעות מספר שאלות מנחות שמומחי האירועים שלנו הכינו עבורך.

  • מיהו הקהל שלך?
    כל משפחה שונה מהשנייה וישנן משפחות מסורתיות יותר שמחפשות את החלק הדתי יותר של המצווה ואילו מן הצד השני ישנן משפחות שמחפשות יותר את הצד המשפחתי והאינטימי. לכן כדאי לאפיין את הקהל שלך ולהבין אילו סוגי אירוח יתאימו להם יותר מבחינת האופי (לא לכל משפחה מתאים להתארח בבית הארחה למשל), מבחינת כשרות ומבחינת בית הכנסת אשר קיים במקום (אם בכלל).
  • מה התקציב שלך?
    כל מתחם אירוח מציע חווית אירוח שונה אשר מתומחרת שונה בהתאם ליוקרתיות, למבנה האירוח עצמו וכמובן לדרגת הכשרות. כדי לוודא שהאירוע עובר בצורה חלקה מבחינת התקציב, אנחנו ממליצים לך לגבש מחיר מטרה ואיתו לחפש מקומות ו/או מלונות לשבת חתן בדרום.
  • מיקום מתחם האירוח
    כפי שכתבנו, הדרום משתרע על פני שליש משטחה של ישראל ולכן תלוי מאוד כמה המשפחה שלך תרצה לנסוע כדי להגיע למתחם האירוח. מצד שני, מגוון אפשרויות האירוח הרבות מעניקות לך מגוון רחב של מקומות גם ליד הבית שלך.

אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לך לעשות סדר בבחירת מלון לשבת חתן בדרום ומזמינים אותך ליצור איתנו קשר במידה ויש לך שאלות נוספות. בנוסף, נוכל לעזור לך בבחירת מקומות מיוחדים לחתונה כמו מקום לחתונה בטבע, חתונה בשישי בצהריים, חתונה ביער ועוד.

שיהיה במזל!
צוות פורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events

דילוג לתוכן