צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מסעדות לאירועים ברעננה - לבחור בקלות

העיר רעננה בירת אזור השרון, מציעה מסעדות לאירועים לכל מי שמחפש לחגוג אירוע באווירה מיוחדת, אינטימית, בהתאם לתקציב וסוג האירוע. 

מסעדות לאירועים ברעננה, מציעות לכם אירועים מעוצבים בחדרים פרטיים, מסעדות בוטיק, חצרות מוריקות עם עצי פרי ועוד. אנו מזמינים אתכם להיכנס לפורטל מקומות מיוחדים לאירועים ולבחון את כל מה שיש לעיר היפה להציע לכם ואנו נסייע לכם בכל שאלה, או צורך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

סוגי אירועים במסעדות לאירועים ברעננה

המבחר של המסעדות לאירועים ברעננה מאפשר לכם לחגוג באמת כמו שאתם רוצים, עם המשפחה הקרובה, החברים, תוך יצירת אווירה נעימה ואינטימית לכולם, כך שכל האורחים וכמובן אתם, תרגישו בבית בחיק האהובים עליכם ביותר. אתם עומדים להתחתן, חוגגים ברית, או בר מצווה במסעדה, לא משנה, יש מסעדות רבות בסגנונות שונים, כמו למשל בחצר מלאה עצי פרי ופינות זולה, מסעדת שף, או באזור מוגדר, או בתוך חדר פרטי במסעדה, רק תבחרו, בפורטל שלנו תוכלו לראות את כל המסעדות לאירועים השוות ביותר ברעננה שליקטנו עבורכם!

אירוע במסעדה ברעננה- אירוע מושלם. לכולם!

אירוע במסעדה משמעו, מספר מוזמנים קטן, שעומד על 50-150 אורחים שישמחו מאד לשמוע על המסעדה שבחרתם, שכן, יהיה לכולם קל מאד להגיע מבלי לעמוד שעות בפקקים, או ללכת לאיבוד עם מפת הגעה לא מובנת. אירוע במסעדה ברעננה, מבטיח לכם כי כולם יגיעו, ייהנו וגם ייזכרו את האירוע שלכם לאורך זמן. 

איך לבחור מסעדה לאירוע ברעננה?

הפקת אירועים מיוחדים, זו המשימה שלנו ולכן, העמדנו לרשותכם מנוע חיפוש מהיר, אשר יסנן עבורכם את המסעדות הטובות והמומלצות ביותר שניתן למצוא וכל זאת בלחיצת כפתור אחת בלבד. כל שעליכם לעשות הוא לעקוב אחר החלוניות המופיעות במנוע החיפוש ולהזין את הדרישות והצורך שלכם בכל הקשור לעלות המנה, מיקום המסעדה לאירוע ברעננה, סוג האירוע, כשרות וכמות מוזמנים. לא צריך לצאת מהבית כלל, האפשרויות שיעלו מולכם תהיינה מתאימות לדרישות כך שתצטרכו רק לסמן את אלו המועדפות עליכם ולתאם מפגש עם בעלי המסעדה על מנת שניתן יהיה להתרשם באמת. 

כללי אצבע בבחירת מסעדה לאירוע ברעננה

  • לאחר שראיתם בפורטל את המסעדות המועדפות עליכם, אנו ממליצים לכם לבחור בין 3-5 מסעדות על מנת לבקר בהן ולהתרשם באמת  מאופן ניהול האירוע, השירות וממה שיש למקום להציע לכם.
  • תופתעו לגלות כי יש חבילות מותאמות לאירועים השונים, כך שניתן יהיה להוזיל את העלויות הנלוות.
  • האם יש למסעדה ברעננה רישיון עסק בתוקף. זהו אחד הדברים החשובים ביותר לפני שתסגרו את המקום, רישיון עסק בתוקף הינו תעודת ביטוח למקרים בהם יש תאונות, או תקלות בלתי צפויות באירוע, מה שיבטיח לכם כיסוי ופיצוי בהתאם ומידת הצורך.
  • ציוד טכני נילווה. מקרן, מסך, מערכת שמע והגברה, או כל צורך אחר. 
  • נגישות למקום. אין מסעדה שמכבדת את עצמה שאינה נגישה. וודאו זאת בכל הקשור לחנייה, מעברים במסעדה ובתאי השירותים. 

פורטל מקומות מיוחדים לאירועים שמח לסייע בכל הדרוש ויעמיד לרשותכם צוות הפקה שייעץ לכם בהפקה מושלמת לאירוע מושלם!

להתראות!

דילוג לתוכן