צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מסעדות לאירועים בחיפה - לבחור בקלות

איזה סוג של אירועים במסעדות בחיפה ניתן לקיים? עם האופציות הקיימות כיום, אנו יכולים לומר לכם בבטחה- אתם יכולים להפיק כל אירוע שתרצו, באיזו מסעדה לאירועים בחיפה שתרצו.

ברית מילה/ בריתה. מסיבת חתונה אינטימית, בת מצווה, או אירוע עסקי לעובדי החברה, לחיפה יש מסעדות בסגנונות שונים אשר יכולים להיות המקום האידאלי לאירוע מושלם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מה מיוחד באירוע במסעדה בחיפה?

  • כאשר אתם מפיקים אירוע קטן בין 50-200 איש, אתם יוצרים אווירה נעימה מיד עם תחילת האירוע, אנשים נפגשים. מכירים, רוקדים ומשוחחים באווירה משפחתית, קרובה ואינטימית.
  • מסעדות לאירועים בחיפה נמצאות באזורים משגעים, עם נוף לים, בחיק הטבע, או במרכז העיר, כל אחת מתאימה לאירוע שונה. 
  • יש מסעדות לאירועים חיפה התוחמות חלל ייעודי לאירועים מיוחדים וקטנים, הצוות מנוסה ומקצועי, האוכל במקום משובח במיוחד והשירות מעולה!
  • בהזמנת אירוע במסעדה בחיפה, תוכלו לחסוך בזמן וכסף, שכן, תקבלו כמה שירותים יחד כמו מקום, קייטרינג, מוזיקה, מערכת הגברה, תאורה, מקרן. מומלץ לבחון מול המסעדה אילו שירותים כלולים במחיר ואילו שירותים היא מספקת בתשלום נוסף.

איך בוחרים מסעדה לאירוע בחיפה?

בפורטל מקומות מיוחדים לאירועים מציעים לכם את מגוון המסעדות לאירועים בחיפה, הגדול והטוב ביותר שאפשר. המסעדות המופיעות בפורטל, מדורגות גבוה באיכות המקום, איכות האוכל ואיכות השירות. לצד התמונות של המסעדות, ניתן לקרוא על מגוון השירותים אותם הן מציעות ללקוחותיה. 

  • כמות מוזמנים

על מנת לבחור את המסעדה לאירועים בחיפה המתאימה לכם, מתחילים מכמות המוזמנים שלכם. עפ"י הכמות חפשו את המסעדה המתאימה.

  • מיקום המסעדה

חיפה מציעה לחוגגים בה מקומות אותנטיים על חוף הים, בנמל, בעיר העתיקה, או בלופט תעשייתי מודרני. רק תבחרו. מיקום המסעדה יכול להוות פקטור חשוב בעלות האירוע, מומלץ לבחון כמה אפשרויות להשוואה. 

  • רישיון עסק

הכלל הראשון לסגירת אירוע- רישיון עסק בתוקף. אין לסגור אירוע מבלי לראות רישיון עסק בתוקף, כזה שיוכל להבטיח לכם פיצוי במקרה של תאונה/ תקלה באירוע. 

  • חנייה ונגישות

החנייה צריכה להיות רחבה דיה ונגישה לבעלי צרכים מיוחדים. 

  • תפריט

יש מסעדות לאירועים בחיפה כמו מסעדות לאירוע ברית ואירועים משפחתיים אחרים המציעות מטבח שף, מטבח אותנטי כזה או אחר. בהתאם לסוג האירוע שלכם, המבחר גדול וטעים במיוחד. 

  • הצוות ורמת השירות

בזמן הביקור באירוע מתקיים תוכלו לקבל תמונה אמיתית אודות מקצועיות הצוות, רמת הניקיון בחדרי השירותים, אופן ניהול האירוע וכל פרט חשוב אחר

  • כשרות

יש לבדוק האם המסעדה כשרה לטובת שומרי הכשרות 

מסעדות לאירועים בחיפה עם פורטל מקומות מיוחדים לאירועים

לכל אחד יש חלום על האירוע המושלם שלו, אך לא תמיד יודע כיצד להפיק אותו באופן מושלם, וכאן, צוות ההפקה המקצועי והמנוסה שלנו, ישמח לסייע לכם, ללא עלות, להפיק  את האירוע במסעדה בחיפה, החל מהגדרת מסגרת תקציב, בחירת המסעדה, סוג התפריט, וכל ספק או איש שירות הדרוש לאירוע מושקע ומושלם וכזה שישאיר זיכרון נעים לכל האורחים. 

 

נשמח לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן