צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מסעדות כשרות לאירועים קטנים - לבחור בקלות

כיום, מסעדות כשרות לאירועים קטנים הן לא מילים גסות. בניגוד לעבר, בעלי המסעדות הבינו שהם מסוגלים להפיק אירועים קטנים כמו ימי הולדת, בריתות, בר/בת מצווה, ימי נישואין ואפילו ערבי גיבוש לעובדים בדיוק כמו גני ואולמות אירועים גדולים. בזכות עלויות הפקה נמוכות יותר, אנחנו רואים יותר ויותר מסעדות כשרות לאירועים קטנים אשר יוצאות בחבילות אירוח מלאות לאירועים האלו במחירים אטרקטיביים במיוחד!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מסעדות כשרות לאירועים קטנים – בחירה מנצחת

מעבר לרמה הגבוהה של האוכל והשירות, מסעדה כשרה לאירועים קטנים יכולה לעזור לך להפיק אירוע מעולה בהרבה פחות כאב ראש וריצות מאשר אירועים קטנים באולמות אירועים. הנה פירוט של חלק מהסיבות:

  • תהליך בחירת מסעדות כשרות לאירועים קטנים קל הרבה יותר
    מסעדה, בניגוד לאולם אירועים, עובדת כל השבוע כמסעדה ומשנה את פניה רק כשישנם אירועים. זהו יתרון אדיר מכיוון שבמקום לבזבז זמן על המעטפת (עיצוב האולם, סידור מקומות ישיבה, בחירת די ג׳יי וכו׳) המסעדה כבר מוכנה להתחלת האירוע.
  • האירוע לוקח הרבה פחות זמן
    מה שאומר שהעלות של הספקים שבחרת לאירוע תהיה מופחתת כי הם עובדים פחות זמן. בנוסף, יידרשו לך פחות ספקים מאשר באירוע באולם אירועים מכיוון שאירוע במסעדה הוא בהכרח קטן יותר ולכן דורש פחות צלמים והפעלות.
  • אירוע פחות רשמי
    בניגוד לאולם, מסעדות כשרות לאירועים קטנים הן פחות רשמיות ואפשר להגיע אליהן בלבוש פשוט יותר ופחות מחייב, מה שאומר בחירה קלה וזולה יותר של ביגוד.

איך לבחור מסעדה כשרה לאירוע קטן?

אמנם מסעדה היא מסעדה, אבל ישנם הבדלים תהומיים בין המסעדות השונות. כדי לעשות לך סדר בבלגן, הכנו לך רשימה של טיפים מעולים:

  1. בראש ובראשונה – כשרות
    היות ומדובר במסעדה כשרה, אנחנו ממליצים לך קודם כל להחליט על מידת הכשרות הרצויה לך ולאורחים שלך, כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל ומהאירוע שלך.
  2. תפריט רחב
    עם הטרנדים הגוברים של צמחונות וטבעונות, רוב הסיכויים שחלק מהאורחים שלך חולקים את אורח החיים האלה ולכן כדאי לך לבחור מסעדה כשרה לאירועים קטנים שתעניק להם מענה מלא ולא רק שני סוגים של מנות שיראו כאילו עשו להם טובה.
  3. שירות
    אמנם צוות המסעדה מתורגל בלהכין ולהגיש מנות למסעדה מלאה, כשמדובר באירוע העניין קצת שונה מכיוון שישנן הפסקות בין הארוחות לטובת הקראת נאומים, ריקודים וטקסים שונים. הצוות צריך לדעת לנהל את האירוע בצורה הטובה ביותר כדי שלך ולאורחים שלך תהיה חווית אירוע לא פחות ממושלמת.
  4. נגישות
    אנחנו ממליצים לך לחפש מסעדה לאירוע עם חניון פרטי או לפחות קרבה לחניון כזה כדי שהאורחים שלך יגיעו רעננים ורגועים לאירוע.

אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי ליהנות משיחת ייעוץ והכוונה בחינם בה נבין מהן הדרישות הספציפיות שלך, כדי שנוכל להתאים לך מסעדה כשרה לאירועים קטנים שתעניק לך את החוויה הטובה ביותר.

דילוג לתוכן