צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מסעדות חלביות לאירועים - לבחור בקלות

המודעות ההולכת וגוברת להפחתת צריכת הבשר הביאה לפריחה של הקמת מסעדות חלביות לאירועים אשר מארחות אירועים קטנים וגדולים ומציעות לאורחים שלהם תפריטים חלביים מגוונים וטעימים במיוחד מכל רחבי העולם.

מסעדה חלבית לאירועים היא פתרון מעולה לאירוע קליל, טעים ומשתלם שיעניק לאורחים שלך חווית קולינריה חלבית לצד אירוע קסום שירגש אותך, את המשפחה שלך ואת האורחים באירוע.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מסעדות חלביות לאירועים קטנים וגדולים

העובדה שמדובר במסעדה לא אומרת שהיא לא יכולה להפיק לך אירוע מושקע שלא נופל מגן אירועים יוקרתי. להיפך, שוק האירועים הישראלי רק מתרחב וכך גורם לפיתוח של קונספטים חדשים כמו מסעדות חלביות לאירועים שעד כה לא סיפקו את השירותים האלו.
היום ניתן לראות יותר ויותר ישראלים אשר בוחרים במקומות קטנים יותר לאירועים שלהם כדי לייצר אווירה אינטימית ומלוכדת של משפחה וחברים קרובים, במקום אירועים גדולים אשר בהכרח יקרים יותר ולעיתים עלולים ליצור אווירה קרה יותר.

איך לבחור מסעדה חלבית לאירוע שלך?

היתרון הגדול בבחירת מסעדה חלבית לאירועים היא האפשרות שלך ללכת כלקוח סמוי ולבדוק איך המסעדה מתפקדת ביום יום וכך להעריך את איכות המנות, השירות והאווירה שהמקום משרה. לכן אנחנו ממליצים לך קודם כל לא להודיע למסעדה על הכוונות שלך להפיק בה אירוע ולהגיע אליה כלקוח סמוי ורק לאחר שהבנת את הלך הרוח במסעדה, ליצור איתה קשר שוב ולהגיע לאירוע אשר דומה לאירוע שלך.

הקריטריונים שאנחנו ממליצים לך לבדוק בבחירת מסעדות חלביות לאירועים הם פשוטים אבל הכרחיים להצלחת האירוע שלך:

  1. גודל המסעדה
    אנחנו ממליצים לך לבחור מסעדה אשר תהיה מעט גדולה מכמות האורחים שתגיע לאירוע שלך כדי ליצור אווירה נינוחה ולא עמוסה שתאפשר לאורחים שלך ליהנות מהאוכל שלהם ובנוסף להשאיר מקום לריקודים או להקראת נאומים.
  2. תפריט מגוון
    אמנם מדובר באירוע קטן על טהרת החלביות, אבל קשה מאוד לקלוע בול לטעמם של כל האורחים. הדרך היחידה לעקוף את זה היא לבחור מסעדה לאירוע עם תפריט מגוון ככל הניתן שיתן מענה לכל אורח ואורח.
  3. מיקום
    לרוב, אירועים מהסוג הזה יתקיימו באמצע השבוע ולכן כדאי לך לבחור מסעדה חלבית לאירועים אשר ממוקמת לצד צירי תחבורה מרכזיים ולא פחות חשוב – מציעה חניון צמוד לרווחת האורחים.

מה מכיל תפריט של מסעדה חלבית לאירועים?

מסעדות חלביות לאירועים בדרך כלל בנויות תחת קונספט מסוים – איטלקי, יווני, דגים ופיצריות ולכן כל מסעדה תציע לך תפריט קצת שונה. לרוב, ניתן יהיה למצוא מנות דומות בכל המסעדות כגון קישים, פסטות, פיצות, ריזוטו, סביצ׳ה ומנות דגים מלאות.

כדי לבחור מסעדה חלבית לאירועים אשר תתאים לאופי האירוע שלך, אנחנו ממליצים לך לגבש קונספט (איטלקי, יווני, בית קפה וכו׳) אשר מועדף עליך ועל האורחים שלך ולאחר מכן לבדוק את התפריט ולהחליט על המסעדה הזוכה.

יש לך שאלות נוספות? נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם במהלכה נבין את הצרכים הספציפיים שלך ונתאים לך מסעדה חלבית לאירוע הייחודי שלך.

דילוג לתוכן