צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מועדון לבת מצווה בחיפה - לבחור בקלות

הגיע הזמן והשעה והנה בגרה בתכם והיא בת מצווה. מדובר באחד האירועים המרגשים בחייה של כל נערה צעירה ולכן אנו רוצים לקיים אירוע בלתי נשכח. בחרתם לקיים את בת המצווה בחיפה? מעולה! ישנם מקומות רבים מהם תוכלו לבחור את המועדון לבת מצווה בחיפה בעזרת פורטל מקומות מיוחדים לאירועים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

למי מתאים לקיים אירוע בת מצווה במועדון בחיפה?

לכל ההורים שמחפשים כיצד לשמח את כלת בת המצווה באירוע קסום, מפתיע ובלתי נשכח! גם אם אתם מתגוררים מחוץ לחיפה או בעיר עצמה, לחיפה יש מבחר ענק של מועדונים לבת מצווה, מועדונים מעוצבים המתאימים במיוחד לגילאים הללו, וגם גני אירועים. כל שעליכם לעשות הוא להכין רשימה של צרכים ודרישות, להזין במקומות המתאימים בפורטל ו….כל השאר כבר יגיע אליכם. מהיר וקל!

מועדונים לבת מצווה בחיפה – האירוע המושלם!

חיפה היא עיר גדולה שיכולה להציע סוגים שונים של מועדונים לאירוע בת מצווה- אירועי קונספט עפ"י בחירה, אירוע משפחתי מצומצם, או רב משתתפים, והיתרון הגדול בהם הוא, שחלקם הגדול יכול להציע לכם חבילת "הכל כלול" מבלי שתצטרכו לדאוג לדבר נוסף, שכן, אנשי ההפקה של המועדון ידאגו לכם לכל צורך כמו למשל:

  • צילומים – בוק בת מצווה, צילמום בזמן האירוע.
  • כניסה לאירוע – חלק בלתי נפרד משלמות אירוע בת המצווה הוא הכניסה לאירוע. עיני כלל המוזמנים נשואות אל עבר הכניסה הראשית ואז, עם הינתן האות, מתחילה החגיגה עם כניסת כלת האירוע באופן מרשים ובלתי נשכח.  
  • לבוש ואיפור – בדיוק כמו לכלה ביום חופתה, כך גם לכלת בת המצווה חשובה השמלה/ החליפה והאיפור, לעיתים יוכלו מפיקי האירוע, לחבר אתכם עם חנויות מעצבים מתאימות לאירוע חשוב זה, אשר יציעו את הלבוש והאיפור המושלם, גם לבת המצווה וגם לבני המשפחה האחרים. 
  • קייטרינג/ שירותי הסעדה – בחירת תפריט קונספט ובר אקטיבי מותאם לצעירים, נטול אלכוהול הינם חלק מהאירוע שלכם, חשוב לתאם מפגש טעימות מקדים. 
  • די ג'יי – חשוב ביותר להצלחת האירוע. הכינו רשימה של סוגי המוסיקה המועדפים על כלת השמחה ואם ישנו אמן/ זמר/ בדרן, ידעו את הדי ג'יי שלכם, שישמש גם כמנחה האירוע. 
  • אטרקציות ומזכרות מהאירוע – אין בת מצווה מוצלחת ללא אטרקציות/ הפתעות/ מזכרות לאורחים. מגנטים, משחקי וידאו, ועוד אטרקציות שונות לבת מצווה. גם לאלו יכול מועדון לבת המצווה בחיפה לדאוג עבורכם. 

כאשר אתם מחליטים לבחור במועדון לבת מצווה בחיפה, אתם משחררים את עצמכם מכל דאגה מיותרת ופורטל מקומות מיוחדים לאירועים, הוא המקום להתחיל את החיפושים אחר המועדון הנבחר!

כמה עולה בת מצווה במועדון בחיפה?

יעלה כמה שאתם תחליטו! המחיר הסופי לאירוע מורכב מפרמטרים רבים ושונים שתלויים כולם בכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא לציין במקום המתאים בפורטל שלנו, מה עלות המנה שאתם מוכנים לשלם, כמות האורחים והמיקום, אנו נציע לכם את המועדונים המדליקים ביותר בחיפה ומשם תוכלו להתקדם ולבדוק עלויות של כלל הדברים הנוספים שציינו למעלה.

מזל טוב!

דילוג לתוכן