צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
מועדון לבת מצווה בבת ים - לבחור בקלות

והנה הגיע הרגע – בתכם מגיעה לסלון ומתחילה לגשש את האפשרויות לקראת חגיגת בת המצווה הקרבה. כמי שהפיקו לא מעט אירועים, אנו בפורטל מקומות מיוחדים לאירועים, רוצים להציע לכם, את ה-טרנד החם ביותר בקרב כלות וחתני המצווה- מועדונים לבת/בת מצווה! בשנים האחרונות, הפכו מועדונים לבת מצווה בבת ים להיות מקום אטרקטיבי ביותר לחגיגות המצווה, האווירה, העיצוב, הסטייל, עושים את שלהם וכיום אין כמעט נער או נערה שלא היו, או חגגו אירוע במועדון שכזה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מועדון לבת מצווה בבת ים

מתאים לתושבי המקום שיכולים להזמין את אורחיהם להגיע בנוחות למקום האירוע, אך גם תושבים מחוץ לעיר מוזמנים להפיק את האירועים בעיר היפה. 

על מנת לאתר את המועדון לבת מצווה בבת ים המתאים לכם ביותר, עשינו עבורכם עבודת מחקר מקדימה, לופט מודרני, מועדון עם בריכה, על הים ועוד סגנונות שונים לבחירתכם, כעת תוכלו למצוא את המקום המתאים עפ"י הקריטריונים שלכם, עלות מנה, מספר מוזמנים, מיקום וכשרות. 

היתרונות של אירוע במועדון לבת מצווה בבת ים

אירוע בת מצווה במועדון בבת ים, אומר כי מגיעים סוגים שונים של אורחים, מצד אחד המבוגרים, המשפחה, הקרובים השונים, חברים של ההורים וכדומה ומן הצד שני, החברים של כלת האירוע מבית הספר, התנועה, החוג לריקוד, מועדון לבת מצווה בבת ים, מתאים לכולם.

ישנם לופטים לאירועים ומועדונים לבת מצווה בבת ים המציעים חבילות "הכל כלול" עם חדר מופרד למבוגרים למנוחה, הסעות לאורחים הצעירים אל המועדון וממנו בסיום האירוע, קייטרינג ובר משקאות מותאם גיל, דיג'יי, מערכת הגברה ותאורה ועוד. חגיגה במועדון לבת מצווה בבת ים, תהפוך את האירוע לבתכם לחד פעמי, שחבריה לא ישכחו לאורך זמן!

מה חשוב לדעת על מועדונים לבת מצווה בבת ים

כאשר אתם קובעים פגישה עם בעלי המועדון שמצא חן בעיניכם, חשוב להגיע מוכנים ולדעת על אילו פרטים יש להתייחס ומה חשוב לדעת טרם ההחלטה.

  • רשימת צרכים מקדימה – אחרי הכל, זו המסיבה של בתכם וחשוב לשמוע מה החלום שלה ומה היתה רוצה שיהיה. 
  • רישיון עסק בתוקף – אין לסגור אירוע מבלי שראיתם אחד כזה. במקרים של תאונות או תקלות, תהיו מכוסים ותפוצו בהתאם לנזקים שנגרמו
  • כמות אורחים – כמה אורחים יכולים לחגוג במועדון לבת מצווה בבת ים? אתם לא רוצים מקום שיהיה צפוף מדי ולא נוח ליושבים המבוגרים, או לרוקדים הצעירים.
  • חנייה – רחבה דיה ונגישה לכיסאות גלגלים. 
  • ניקיון –  המקום ורמת תחזוקה כללית. אל תתנו לתאורה העמומה להפריע לכם לבדוק האם תאי השירותים נקיים, כמו גם, סביבת הבר ומבואת הכניסה. 
  • שירותים נוספים – באירוע עצמו למעט ריקודים, מה יש למועדונים לבת מצווה בבת ים להציע? ישנם כאלו המציעים קריוקי, משחקים שונים, סוני, קונסולות משחקים, מסעדות המציעות חדר פרטי ואטרקציות נוספות ומגוונות. 
  • קייטרינג – בדר"כ בהתאם לאווירה, מוצעים תפריטי נשנושים ולא קייטרינג "מסורתי". אם אתם מעוניינים בקייטרינג חיצוני, בדקו מה נהלי המקום .

לכל שאלה, או צורך, אנו עומדים לרשותכם להפקת אירוע בת מצווה מושלם! 

מועדוני בת מצווה נוספים בסביבה: מועדוני בת מצווה בראשון לציון | מועדון בת מצווה בתל אביב | מועדונים לאירועי בת מצווה במרכז

דילוג לתוכן