צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
וילות לבר מצווה - לבחור בקלות

אפשר להפסיק לחפש וילות לבר מצווה!

צוות פורטל מקומות מיוחדים Call Events חקר ובדק וילות לבר מצווה בכל רחבי הארץ כדי לחסוך לך זמן ולא מעט כסף! כל הוילות לבר מצווה שמופיעות ברשימה מטה עברו סינון קפדני על ידי צוות המומחים שלנו ועומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיהפכו את האירוע שלך לשיחת היום!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

איך לבחור וילה לבר מצווה?

ברחבי הארץ פזורות לא מעט וילות לבר מצווה, מצפון ועד דרום, מה שאומר שיש לך המון וילות לבחור מהן. שזה מצוין מצד אחד, אבל מצד שני עלול לגרום לך להתבלבל כי כל וילה לבר מצווה נראית מיליון דולר. כדי לעזור לך לבחור את הוילה המושלמת לאירוע שלך, יצרנו מדריך קצר ואפקטיבי עם טיפים שאספנו מהניסיון הארוך שלנו בתחום.
באותה נשימה, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כדי שנוכל ללוות אותך בתהליך ולהבטיח שהאירוע שלך יהיה בדיוק כמו שדמיינת, ואף יותר!

איזה גודל וילה לבר מצווה לבחור?

שיטוט קצר ברשימה שלנו יגלה לך שישנן וילות בגדלים שונים אשר מכילות מספר חדרים שונה ובנוסף ממש כותבות את כמויות האורחים הבוגרים והתינוקות שהוילה יכולה להכיל. אלו נתונים קריטיים שיעזרו לך לבחור וילה לבר מצווה של הבן שלך אשר תהיה מדויקת לכמות המוזמנים. חשוב לבחור וילה מדויקת מכיוון שהגודל שלה משפיע באופן ישיר על האווירה – וילה גדולה מדי תרגיש ריקה ואילו וילה קטנה מדי תהיה צפופה ולא נעימה. לכן כדאי לבחור וילה לאירוע שתהיה מעט גדולה יותר מהגודל שצריך, כך בוודאות יהיה לכולם מקום ולא תהיה הרגשה של מחנק.

תקציב לאירוע
וילה לבר מצווה היא רק הוצאה אחת מתוך סך כל ההוצאות ולכן אנחנו ממליצים לך בחום לגבש תקציב לכל האירוע ולהכניס את הוילה לתוכו. המספר שיתקבל יעזור לך להבין מה סדר הגודל של הנתח של הוילה בתוך עוגת התקציב, מה שאומר שהוילה שתיבחר תהיה בול על התקציב ולא תגרום לך להוצאות מיוחדות.

איזה ציוד יש בוילה?
וילות שונות מכילות ציוד ואביזרים שונים ולכן כדאי לברר לפני שסוגרים מה יש בתוך הוילה. חלק מהוילות מגיעות עם אינטרנט, טלוויזיות, מטבח מאובזר הכולל מקררים, תנורים, בר מים, מכונת אספרסו וכו, וכמובן מיטות זוגיות ויחידניות בהתאם למספר החדרים. מעבר לציוד עצמו, רוב הוילות יציעו לך בריכות שיש לשים לב אם הן מחוממות ומקורות כי הדבר האחרון שבא לך זה בריכה מובטלת שאי אפשר להיכנס אליה.

כמה עולה וילה לבר מצווה?

השפע הרב של וילות לבר מצווה ברחבי הארץ מאפשר לך ליהנות מטווח מחירים רחב, כשהגורמים המשתנים הם גודל הוילה, זמני השכרת הוילה (High season/Low season) וכמובן משך ההשכרה של הוילה. יחד עם זאת, אנחנו מזכירים לך שמחיר הוילה משקף רק את הלינה בוילה ולכן אנחנו ממליצים לך בחום להכניס לתקציב גם את הקייטרינג והשתייה שיהיו בוילה. רק ככה תהיה לך אפשרות להסתכל על התקציב המלא ולמנוע ממך הפתעות לא נעימות שיגרמו לך להוצאות מיותרות.

רוצה לדבר איתנו? בשמחה! צוות פורטל מקומות מיוחדים Call Event ישמח ללוות אותך לכל אורך תהליך השכרת הוילה עד שהתוצאה שתתקבל תהיה בדיוק מה שחלמת עליו.

דילוג לתוכן