צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
גני אירועים בשרון - לבחור בקלות

איזור השרון הוא פנינה ציורית במרכז הארץ. מצד אחד האיזור מוריק ומלא בפרדסים, פארקים והמון ירוק ומהצד השני הוא ממוקם בדיוק במרכזה של הארץ מה שהופך לפתרון מעולה למוזמנים אשר מגיעים מכל רחבי הארץ. גני אירועים בשרון מאופיינים בסגנון בוטיקי יותר, אשר מעניק חוויה אקסקלוסיבית ואינטימית יותר ומתאימים לכל סוגי האירועים.

כדי לבחור את גן האירועים המושלם עבורך, אנחנו ממליצים לך להשאיר לנו פרטים כדי ליהנות משיחת ייעוץ והכוונה בחינם עם מומחי האירועים שלנו! במהלך השיחה אנחנו נבין מהם הדרישות והצרכים שלך ונתאים לך גן אירועים שיעמוד בתקציב שלך אך יעלה על כל הציפיות שלך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

לסגור גן אירועים בשרון ולצאת בחיים

איזור השרון הוא איזור רחב אשר משתרע מצפון תל אביב בדרום ועד לכפר סבא, רעננה ונתניה ולכן שפע גני האירועים הוא גדול ועלול לבלבל אותך. כדי לחסוך לך זמן, אנרגיה ולא מעט כסף, עשינו את העבודה עבורך ויצאנו למפות גני אירועים בשרון אשר עומדים בסטנדרטים המחמירים שלנו. כשניגשנו לבחון את גני האירועים התמקדנו בפרמטרים החשובים ביותר והם:

  • שירותיות
  • היגיינה וניקיון
  • תפריט מגוון
  • חווית אירוע
  • מחיר

לכן, כל גני האירועים שמופיעים כאן עברו בהצלחה את המבדקים שלנו ונמצאו מתאימים להופיע בפורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events, כך שלך רק נותר לבחור את גן האירועים המתאים לך מבחינת אופי, תקציב וגודל.

איך לבחור בין גני אירועים בשרון?

במבט ראשוני, כל גני האירועים נראים אותו הדבר ומציעים בגדול את אותם הדברים. אבל כשנכנסים לפרטים הקטנים, מבינים שעשויים להיות הבדלים מהותיים שיכולים להשפיע משמעותית על האירוע שלך. לכן, הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לך לעשות הוא לבחור גן אירועים בשרון אשר מתאים לאירוע שלך בין אם זה חתונה בטבע, אירוע ביער, בר\בת מצווה או ברית.

אחרי שגיבשת רשימת גני אירועים בשרון שמתאימה לאירוע שלך, השלב הבא הוא לגבש תקציב לאירוע, או במילים אחרות – ״מחיר למנה״. זו הדרך היעילה, המשתלמת והחסכונית ביותר לבחור אולם. היות ומדובר באירוע מרגש, לא תמיד יש לנו את היכולת להסתכל עליו בעיניים אובייקטיביות ומכאן הדרך לחריגות בתקציב קצרה.

איך לחשב מחיר למנה?
הדרך האופטימלית היא להכניס לחישוב את כל הוצאות האירוע שלך החל מגן האירועים עצמו וכל מה שכלול בו, דרך הביגוד, ספקים ואפילו לינה במלונות אם מתקיימת כזו. במידה ואין לך אפשרות להכניס את כל ההוצאות הנלוות, אנחנו ממליצים לך להכניס את ההוצאות הקבועות אשר מטבע הדברים קשורות יותר לאירוע עצמו.

רשימת מוזמנים
מיד אחרי שהתגבשת על מחיר המנה שלך, כדאי להתחיל לגבש רשימת מוזמנים ריאלית הכוללת את כל המוזמנים שלך בניכוי 20% שלא יגיעו ועוד 10% שלא יגיעו גם לאחר אישור ההגעה. החישוב הזה יאפשר לך לקבל מספר כמעט מדויק אשר יהווה לך בסיס להתמקחות עם בעלי גני אירועים בשרון.

שיחת ייעוץ והכוונה בחינם
אם מרגיש לך שהאירוע שלך יוצא משליטתך, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר וליהנות מליווי אישי אשר כולל גיבוש תקציב ורשימת מוזמנים, תכנון אירוע מלא והמשך טיפול גם לאחר האירוע.

שיהיה בשמחות!
צוות פורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events

דילוג לתוכן