צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
גני אירועים בכפר סבא - לבחור בקלות

הנוף הפסטורלי והכפרי של השרון, יחד עם הנגישות המופלאה לאיזור הופכים את כפר סבא ליעד מבוקש בקרב חוגגים. זו הסיבה שאנחנו רואים עלייה מטאורית בפתיחה של גני אירועים בכפר סבא אשר מציעים לחוגגים מגוון רחב של חוויות אירוע כמו חתונה כפרית, אירוע בטבע, גן אירועים ביער ועוד.

צוות פורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events יצר לעצמו מומחיות במציאת גני אירועים בכפר סבא אשר מתאימים לכל סוג אירוע ולכל תקציב. לכן אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנוכל לתאם לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא התחייבות במהלכה נבין מהם הצרכים והדרישות הספציפיים שלך ונתכנן לך אירוע בלתי נשכח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

למה לבחור גני אירועים בכפר סבא?

בשנים האחרונות אנחנו רואים פריחה מטאורית בביקוש למקומות מיוחדים לחתונה, מקומות לבריתות ומקומות לבר/בת מצווה בכפר סבא, וכשמסתכלים על הנתונים, אפשר להבין למה. כפר סבא ממוקמת באיזור סופר נגיש עם קרבה מקסימלית לכבישים 6, 4 ו-531 החדש. מעבר לכבישים, כפר סבא עצמה נמצאת במרכז הארץ, מה שאומר שהאורחים שלך יכולים להגיע לאירוע שלך בקלות מכל מקום בארץ.
מעבר לנגישות, הנופים הקסומים של השרון עושים כיף בעיניים בכל פעם מחדש. הירוק הפסטורלי, יחד עם מבנים היסטוריים ישדרגו את האירוע שלך משמעותית, עוד לפני שהאורחים שלך הגיעו לגן האירועים.

איך לבחור גן אירועים בכפר סבא בצורה חכמה?

כפי ששמת לב, רשימת גני אירועים בכפר סבא מלאה במקומות מהממים שכולם עושים חשק. אבל האם כולם מתאימים לאירוע שלך? לא בטוח. כדי שהאירוע שלך יענה על הציפיות מצד אחד ויצליח לעמוד במסגרת תקציבית כלשהי, אנחנו ממליצים לתכנן את האירוע בצורה הבאה:

  • רשימת מוזמנים מגובשת וריאלית
    אירוע הוא חגיגה מרגשת אשר יושבת על מקום רגשי ולא רציונלי. זהו מדרון חלקלק שעלול לעלות לך בהמון זמן ולא מעט כסף. כדי לוודא שהאירוע לא יוצא מפרופורציה, כדאי להתחיל אותו בגיבוש רשימת מוזמנים ריאלית שתחזה את המוזמנים שבאמת יגיעו לאירוע שלך, כך שהתקציב שלך לא יחרוג ללא סיבה. הנוסחה לחישוב יחסית פשוטה – מורידים 20% מרשימת המוזמנים הראשונה וממנה מורידים עוד לפחות 10-15% שלא יגיעו גם לאחר אישור ההגעה.
  • יצירת תקציב פרופורציונלי
    עם כמה שהאירוע מרגש ויקר לליבך, הדבר האחרון שהיית רוצה שיקרה הוא חריגה מהתקציב וסיום האירוע עם מינוס. כדי לא להיקלע למצב כזה אנחנו ממליצים לגבש מחיר מטרה למנה אשר כולל כמה שיותר רכיבים הקשורים לאירוע – ביגוד, ספקים, תפריטים מיוחדים, בתי מלון וכו׳. בדרך הזו ניתן לצמצם ככל הניתן את ההפתעות בסיום האירוע.
  • בחירת גן אירועים בכפר סבא אשר מתאים לך ולאורחים שלך
    אנחנו ממליצים לבחון את אופי גן האירועים ולהבין אם הוא מתאים לך ולאורחים שלך ולאו דווקא ללכת על גן האירועים החדש או היוקרתי ביותר. התאמת האולם לקהל המוזמנים יכול להשפיע עמוקות על הצלחת האירוע שלך ולכן כדאי להשקיע בו מחשבה.

אנחנו מזמינים אותך ליהנות משיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות במהלכה נתאים לך את האירוע המושלם עבורך.

רק בשמחות!
פורטל מקומות מיוחדים לאירועים Call Events

דילוג לתוכן