צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים ברמלה - לבחור בקלות

מזל טוב לכם על האירוע החגיגי הקרב, מחפשים מקום מדליק, יפה ומושקע לקיים את האירוע? הנה כמה מאולמות האירועים ברמלה שיכולים לתת לכם מענה מיטבי לצורך. פורטל מקומות מיוחדים לאירועים, ריכז עבורכם את המקומות המומלצים והטובים ביותר לאירועים. מוזמנים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

איזה אולמות אירועים ברמלה ניתן למצוא?

ברמלה יש מבחר גדול מאד של אולמות אירועים לבחירתכם, בין אם אתם חוגגים חתונה, בת מצוה בת מצווה, ברית מילה או בריתה, מקום לאירוע חברה חגיגי לעובדים או מסיבת רווקים משגעת, אתם רק צריכים לבחור מה מתאים לכם, להגיע למקום ולהתרשם בעצמכם. 

מה צריך לדעת לפני שסוגרים אולם אירועים ברמלה?

המצוין כאן, מתאים לכל אולם אירועים שתרצו לבדוק, ישנם כמה כללי אצבע על מנת לוודא שאתם בוחרים את המקום המתאים וזאת בנוסף כמובן, לצרכים הספציפיים לאירוע שלכם:

נתחיל מכמות המוזמנים. אולמות אירועים ברמלה יכולים להכיל מספר מקומות מוגבל, חשוב לוודא בהתאם לכמות המוזמנים שלכם, לכמה אורחים המקום מתאים.

חשוב לבדוק האם יש למקום רישיון עסק בתוקף. זוהי למעשה תעודת הביטוח שלכם למקרה של תקלה, או תאונה באירוע שלכם. רישיון עסק בתוקף, ידאג לכם לכיסוי ופיצוי בהתאם.

מה כלול במחיר. אולמות אירועים ברמלה נוהגים להציע חבילות שונות הכוללות תפריט מושקע, עיצוב המקום (שולחנות ועיצוב חופה למשל), מערכת הגברה, ציוד טכני כמו מקרן/ מסך וכדומה. לעיתים, חבילות שכאלו יכולות לסייע לכם לצמצם עלויות. 

איך בוחרים אולם אירועים ברמלה?

פורטל מקמות מיוחדים לאירועים, משקיע רבות על מנת להביא לגולשים את האולמות המומלצים והטובים ביותר, אך עליכם להשלים את הבחירה בעצמכם. כאשר תקלידו במנוע החיפוש- מס' אורחים, עלות מנה, מיקום , סוג אירוע וכשרות, מיד יעלו מולכם האפשרויות הטובות ביותר, בהתאם לנתונים שהקלדתם. מוזנים להיכנס לדפי הפרופיל ולהתרשם יותר מקרוב.

לאחר שראיתם כמה מקומות שמצאו חן בעיניכם, צרו קשר עם המקום ותאמו פגישה ורצוי בזמן בו מתקיים שם אירוע חי.  

  • עם הגעתכם למקום, שימו לב לחנייה- האם גדולה ונגישה עבור בעלי כסאות גלגלים.
  • שירותים. ניקיון ותחזוקה שוטפת במהלך האירוע.
  • עיצוב המקום וסידור השולחנות. האם מתאים לסוג האירוע שלכם והאם ניתן לעצב בעצמכם עם מעצב/ת חיצוני.
  • אופן ההגשה. שימו לב למלצרים ולמנהל האירוע, האם השירות מקצועי, מהיר ואדיב?
  • אם חשובה לכם תעודת כשרות כזו או אחרת, זה הזמן לבדוק באיזו תעודה מחזיק המקום.
  • רחבת הריקודים במקום. האם מתאימה לכמות המוזמנים. 
  • נוספים. האירוע דורש אנשי מקצוע וספקים חיצוניים שיש לקחת בחשבון כמו, צלם, די ג'י, הפתעות לאורחים, ברים לאירועים, הרכבים מוזיקליים ועד. בפורטל שלנו ישנו עמוד מיועד לצורך זה- ספקים מומלצים- כאן תוכלו למצוא את כל ההשלמות לאירוע שלכם. 

עשו "שיעורי בית" והגיעו עם רשימת דרישות וצרכים מדויקת, כך לא תשכחו שום דבר במהלך הפגישה שלכם ותוכלו לדעת בדיוק, כמוה יעלה לכם להפיק את האירוע באולם ברמלה.

נשמח לעמוד לרשותכם, 

מזל טוב!!

דילוג לתוכן