צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים בראש העין - לבחור בקלות

מחפשים מקום לחגוג אירוע באזור המרכז? ראש העין בהחלט יכולה לבוא בחשבון כאלטרנטיבה פחות יקרה משכנותיה הגדולות במרכז ומציעה לכם לחגוג באולמות האירועים בתחומה.

בר מצווה. חתונה. ברית או כל אירוע אחר, פורטל מקומות מיוחדים לאירועים, מזמין אתכם להיכנס למנוע החיפוש שלנו ולהתחיל לחפש אחר המקום המושלם לאירוע שלכם בראש העין.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

אולמות אירועים בראש העין עם פורטל מקומות מיוחדים לאירועים.

כאשר אתם מתכננים לחגוג אירוע, הדבר החשוב ביותר הוא המקום. בין אם מדובר על אולמות או מסעדות לאירועים, אם המקום לא יתאים לאירוע, לכמות המוזמנים, או לאווירה, האירוע שלכם עלול להיות מפח נפש גדול ועל מנת שזה לא יקרה, אנו מציעים לכם להיעזר בנו ולבחון את ההצעות הנפלאות שלנו לאולמות אירועים בראש העין. 

עשינו עבורכם את הסינון הראשון ואת ההחלטה הסופית תוכלו לקבל ביתר קלות. 

על מנת להתחיל בחיפוש בפורטל שלנו, עליכם להכניס כמה נתונים בסיסיים למנוע החיפוש:

  • מה אתם מחפשים?

בחלון זה, תוכלו לראות את כל המקומות שאנו מציעים לגולשים לאולמות אירועים בראש העין, כמו למשל וילות לאירועים, אירועים בטבע, אולמות לאירועים קטנים, בתי כנסת, אולמות כנסים ועוד.

  • כמות מוזמנים.

זו שאלה קריטית להצלחת האירוע שלכם, חשבו בדיוק או לפחות הכי קרוב שניתן, כמה אורחים יש לכם.

  • אזור בארץ.

אזור המרכז, הדרום, הצפון, השרון או השפלה. היכן שתרצו, יש לנו אולמות לאירועים בכל מקום בארץ לבחירתכם.

מחיר למנה.

  • מתחילים לקבל אינדיקציה על עלות האירוע.

כשרות.

  • אם חשובה לכם- יש לציין בחלון המתאים.

לאחר שמילאתם את כל החלונות המתאימים במנוע החיפוש, יעלו אולמות אירועים המומלצים והטובים ביותר בראש העין ובסביבתה, מהם תוכלו לבחור את האולם המתאים לכם. 

מה חשוב לדעת על אולם אירועים בראש העין?

  • אין טוב ממראה עיניים. עליכם לתאם פגישה במקום, עדיף בזמן בו מתקיים אירוע כמו זה שלכם אם למשל אתם מתעניינים בחתונה כפרית, כך ניתן יהיה לקבל אינדיקציה טובה לקבלת ההחלטה המיטבית.
  • כאשר מגיעים למקום, שימו לב לחנייה- האם קרובה לאולם, האם גדולה מספיק בהתחשב בכמות המוזמנים, אם נדרשים סדרנים והאם החנייה נגישה לבעלי כסאות גלגלים.
  • עיצוב המקום וסידור השולחנות. 
  • אזור השירותים- האם נקיים וכמה פעמים מנקים אותם במהלך האירוע עצמו.
  • ניקיון כללי- מאזור החנייה, דרך מבואת הכניסה, עובר דרך כלל המקום. מקום מלוכלך ולא אסתטי, עלול להחריב לכם את האירוע.
  • רישיון עסק בתוקף וניירת ביטוחים נוספת- אל תגידו- לנו זה לא יקרה, שכן, תקלות או חלילה, תאונות, עלולות לקרות ולנו כדאי לוודא שנהיה מכוסים במקרים שכאלו. דרשו לראות רישיון עסק בתוקף וכל ניירת ביטוחית נדרשת אחרת. 

פורטל מקומות מיוחדים לאירועים, דואג לכם גם במציאת ספקים חיצוניים נוספים הנדרשים לאירוע, כמו די. ג'י, צלם, רב לחתונה, רכבים מוזיקליים ועוד. מוזמנים לבדוק מה יש לנו להציע לכם ואם יש לכם שאלה או בקשה, צוות ההפקה שלנו ישמח לייעץ לכם בכל הדרוש וזאת ללא עלות!

מזל טוב!

דילוג לתוכן