צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים בקריית מלאכי - לבחור בקלות

אולמות אירועים בקריית מלאכי שיהפכו כל אירוע לבלתי נשכח

זה לא משנה מה הגיע הזמן לחגוג – חתונה, בר\בת מצווה, בריתות או אירועים עסקיים, במקומות מיוחדים לאירועים CallEvent ניתן למצוא אולמות אירועים בבריית מלאכי בדיוק לצרכים שלך, באווירה מדהימה, שירות יוצא מהכלל ומחירים ללא תחרות! רוצה להתייעץ איתנו לגבי אולם אירועים בקריית מלאכי? נשמח לעזור לך לבחור את האולם המתאים לך ביותר בשיחת חינם וללא כל התחייבות מצידך. כל מה שצריך לעשות זה להשאיר לנו פרטים או להתקשר למספר הטלפון ואנחנו נהיה בדרך לבחירת האולם המושלם עבורך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

סוגי אולמות אירועים בקריית מלאכי

בתקופה האחרונה אנחנו עדים להתפתחות מדהימה של עולם האירועים. מאולמות אירועים שבלוניים ומשעממים שהיו נפוצים בעבר, היום ניתן למצוא מגוון לא קטן של סוגים שונים של אולמות אירועים כמו מתחם אירועים בקונספטים על ערים מפורסמות מחו"ל, גני אירועים המשלבים נוף פתוח כמו פרדסים ויערות ואולם ועד לחתונות קונספט בשטחים פתוחים.

יש לציין שלא כל סוגי אולמות האירועים מתאימים לכל אופי ולכל מזג אוויר ולכן בחרנו לכתוב מדריך קצר שיעשה לך סדר לפני התחלת החיפושים אחרי אולם אירועים בקריית מלאכי.

  • אירוע קטן
    אנחנו ממליצים לקיים אירועים מסוג זה באולם אירועים קטן או באירוע קונספט ביקב\יער\פרדס. הסיבה לכך היא שגני האירועים ואולמות האירועים הגדולים ייקרו לך משמעותית את הצעת המחיר (אם בכלל יסכימו לארח אירוע קטן) מחד ובגלל הגודל שלהם יגרמו לאירוע שלך להיראות קטן ומנוכר מאידך.
  • אירוע חורף
    למרות שהחורף הישראלי הוא לא מהגשומים ביותר בעולם, עם התקדמות משבר האקלים מזג האוויר הפך להיות הפכפך מאוד ולכן לא היינו ממליצים לנסות לקיים אירוע במקום שמתאים לחתונה מיוחד לחורף או במקום חיצוני. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לך זה דחייה או ביטול של אירוע בגלל מערכת חורפית שלא צפית.
  • אופי מופנם של בני זוג
    אירוע אשר שם מופנמים במרכז הוא אירוע לא פשוט לבני הזוג. הם בדרך כלל מעדיפים להיות מחוץ לאור הזרקורים וזה בדיוק ההיפך מקיום האירוע ולכן אנחנו ממליצים לבני זוג שמעדיפים אירוע סולידי יותר לקיים אותו קרוב יותר לתחילת השבוע, או לערוך אירוע צהריים ביום שישי כדי לקבל סביבה ידידותית יותר למופנמים.

איך לבחור אולם אירועים בקריית מלאכי?

כפי ששמת לב קיימים לא מעט אולמות אירועים בקריית מלאכי מה שמקשה לבחור את האולם הנכון לך. כדי לעזור לך בנושא, צירפנו ארבעה טיפים קלים מאוד לביצוע שיקלו עליך מאוד:

  1. מסגרת תקציבית
    על מנת לא להתפזר בנושא הכספי, כדאי לך לחשב תקציב מקסימלי לאירוע הכולל את כל ההוצאות הנלוות כגון אולם, דיג'יי, אלכוהול, צלמים וכו' ואותו לחלק במספר המוזמנים כדי לקבל מחיר כולל למנה אשר ינחה אותך בבחירת האולם.
  2.  מיקום
    אי אפשר לרצות את כל האורחים, אבל כן אפשר לבחור אולם שיהיה יחסית מרכזי לכל האורחים כדי להקל עליהם להגיע וליהנות באירוע שלך.
  3. רישיונות
    אישור משטרה, כיבוי אש ורישיון עסק הם חובה בכל אולם אירועים ולכן מומלץ לדרוש לראות אותם לפני שבכלל מתחילים את הסיור במקום.
    אנחנו מקווים שעזרנו לך לבחור את האולם המתאים לך אך אם לא, אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים או להתקשר אלינו כדי שנעזור לך לבחור את האולם המושלם עבורך.
דילוג לתוכן