צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים בעכו - לבחור בקלות

אולמות אירועים בעכו לחוויה אותנטית אמיתית

עכו הציורית שוכנת למרגלות הים התיכון ומחזירה אותך בזמן לימי נפוליאון בכל ביקור מחדש. זו הסיבה שניתן לראות לא מעט אולמות אירועים בעכו אשר בנויים על קו החוף הזה ומעניקים חווית אירוע עוצרת נשימה. מקומות מיוחדים לאירועים Call Event אסף עבורך אך ורק אולמות אירועים בעכו אשר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמחירים הטובים ביותר. אנחנו מזמינים אותך לנסות את מנוע החיפוש שלנו כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר עבורך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

למה לבחור אולם אירועים בעכו?

במילה אחת – הים. בכמה מילים – אולמות האירועים בעכו השתדרגו משמעותית בשנים האחרונות והם לא נופלים מאולמות האירועים היוקרתיים ביותר בארץ. כשמוסיפים לזה את החוויה שמתחילה כבר בכניסה לעיר, מתקבל אירוע יוצא דופן עם תפאורה טבעית שתפיל לך את הלסת. אולם אירועים בעכו יכול להכיל את כל סוגי האירועים החל מבר מצווה, בריתות, חתונות קיץ ואפילו חתונות של 1000 מוזמנים בחלק מאולמות האירועים!

דברים חשובים שיש לדעת לפני סגירת אולם אירועים בעכו

אנחנו מאמינים בשקיפות ולכן נרצה להצביע גם על הדברים הפחות טובים כך שהתמונה שתתקבל תהיה מלאה ככל הניתן. העיר עכו נחשבת ליחסית צפופה וללא יותר מדי מקומות חניה כך שהדבר הראשון שהיינו ממליצים לך לשאול את בעלי האולם הוא נושא החנייה. חניון פרטי וקרוב לאולם או לגן אירועים יאפשר לאורחים שלך להגיע ולחנות בקלות מבלי להתעצבן ולהתייאש מחיפוש חנייה מתיש. מעבר לכך, כביש החוף אשר מוביל לעכו עלול להיות פקוק ולכן כדאי לתכנן את ההגעה אל האירוע בהתאם כדי לא לאחר חלילה.

דגשים נוספים לבחירת אולמות אירועים בעכו

כדי להבטיח שהאירוע שלך יהיה מוצלח ומהנה, אנחנו ממליצים לך לשים לב לדברים הבאים:

  • ניקיון אולם האירועים
    הקפדה על ניקיון באולם תעיד על כך שהמקום מנוהל בצורה מעולה וככל הנראה המקום נקי גם במקומות אחרים וחשובים לא פחות כמו מטבח, כניסה לאולם וכמובן האולם עצמו.
  • סידורי ישיבה הגיוניים
    הדבר האחרון שהאורחים שלך ירצו זה לשבת מאחורי עמוד, ליד השירותים או פשוט בזווית לא נוחה ורחוקה ממרכז העיניינים, גם כשמדובר על מקום לארוחה עסקית.
  • רחבת ריקודים שמתאימה לכמות האורחים
    רחבה גדולה מדי עלולה לגרום לאירוע להיראות קטן ומנוכר ואילו רחבה קטנה מדי תהיה צפופה, חמה ולא נעימה.
  • תפריט מגוון
    היום, בניגוד לעבר, ישנה עלייה בצריכת מזון צמחוני וטבעוני ולכן חשוב מאוד לתת דגש גם לאורחים שלא אוכלים בשר ו\או מזונות מהחי.
דילוג לתוכן